مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تشکیل زودهنگام قرارگاه زمستانی راهداری در کرمانشاه خبر داد و گفت: ۵۴۰ نیرو برای طرح زمستانی راهداری آماده هستند.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ 20 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا فریبرز کرمی با اشاره به سرد شدن هوا و شروع بارش‌ها طی چند وقت اخیر، اظهار کرد: از همین رو قرارگاه زمستانی راهداری را زودتر از موعد در کرمانشاه راه‌اندازی کردیم.

وی از آمادگی ۴۳ راهدارخانه شامل ۳۵ راهدارخانه ثابت و هشت راهدارخانه سیار در استان خبر داد و افزود: این راهدارخانه‌ها آماده پاکسازی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی و برف روبی جاده‌ها هستند.

به گفته این مسئول، امکان اسکان اضطراری برای مسافران در راه مانده نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راهدارخانه‌ها فراهم است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد نیرو‌های راهداری که در این طرح پای کار هستند را هم ۵۴۰ نفر اعلام کرد که به صورت شیفت‌بندی در راهدارخانه‌ها آماده فعالیت می‌باشند.

کرمی خاطرنشان کرد: ۴۸۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین نیز برای طرح زمستانی بکار گرفته خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال با کمبود نیرو و ماشین آلات روبرو هستیم، یادآور شد: با این وجود تلاش می‌کنیم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

وی همچنین از دپو ۲۰ هزار تن شن و نمک در راهدارخانه‌های استان برای عملیات برف روبی در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی خبر داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار