امام‌ جمعه ایلام؛
امام‌ جمعه ایلام گفت: مشکلات کشور با راه‌حل علمی جوانان دلسوز حل خواهد شد
کد خبر: ۱۰۱۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱ 20 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام الله نور کریمی تبار  افزود: برترین قهرمانان ما که بر دشمن غلبه کردند شهدا هستند و باید همواره نام و یاد آنان را گرامی بداریم، تکریم شهدا تکریم فرهنگ شهادت و فدا شدن برای جامعه است.

وی گفت:می‌دانند این ملت، ملت شهیدپرور است و با خدا معامله می‌کنند و مجاهد فی‌سبیل‌الله هستند و آرزوی شهادت در راه خدا دارند.

وی ادامه داد: سند ۲۰۳۰ توطئه‌ای بزرگ بود که دشمن می‌خواست بر ما تحمیل کند تا نوجوانان به دور از فرهنگ دینی تربیت شوند و بر اساس هنجارهای آنها که برای ما ضد ارزش است منحرف شوند و بار بیایند.

کریمی تبار ادامه داد: تشییع پیکر مقدس شهدا، یادواره شهدا، اردوهای راهیان‌نور، کنگره شهدا و تحقیق در مورد سیره و عملکرد شهدا و آثار شهادت آنها از مولفه‌های یاد شهدا است و خوشبختانه مردم ما هم به شایستگی به استقبال کنگره شهدا رفته‌اند و امیدواریم در آذر ماه به بهترین وجه برگزار شود.

وی مطرح کرد: دشمن می‌خواهد دانش‌آموزان ما آیه‌های جهاد را نخوانند و این کار به دست کسانی انجام شد که حقوق بگیر جمهوری اسلامی‌اند اما خودباخته هستند و وظیفه ماست که یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار