معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: میزان مبتلایان به کرونا استان در هفت روز گذشته نسبت به هفته ماقبل آن ۲۸ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶ 13 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ الیاس فتاحی در نشست ستاد کرونا استان اظهار داشت: از هفتم تا ۱۳ آبان ماه نمونه کرونا ۷۹۸ نفر در این استان مثبت و از چهاردم تا ۲۰ آبان ماه نیز تست ۵۷۵ نفر مثبت اعلام شد.

وی افزود: همچنین با همکاری و استقبال مردم از تزریق واکسن در استان میزان بستری های کرونا طی هفت روز گذشته نسبت به هفته ماقبل آن چهار درصد کاهش یافته است.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: میزان ابتلا به کرونا روزانه ایلام ۱۰۰ نفر و بستری های کرونا نیز به ۳۰ نفر در روز رسیده است که این میزان با افزایش پوشش واکسیناسینون کاهش می یابد.

فتاحی یادآور شد: هم اکنون ۱۰۳ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که درمان و مراقبت از این بیماران در حال انجام است.

وی با قدردانی از رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی ایلام، فرمانداران شهرستان ها و تمامی دست اندرکاران حوزه واکسیناسیون در تمامی شهرستان ها گفت: درصد پوشش واکسن کرونا باید در استان افزایش یابد که هر قدر درصد تزریق کنندگان افزایش یابد، خطر کرونا به تدریج کاهش می یابد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: مردم همچنان پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و از حضور در تجمعات بپرهیزند.

وی با تاکید بر تداوم طرح شهید سلیمانی در تمامی شهرستان های استان گفت: این طرح ( غربالگری محله به محله کرونا ) با همکاری سپاه و دهیاران در دستور کار قرار گیرد.

فتاحی تاکید کرد: بازگشایی مدارس و دانشگاه ها نیز باید طبق برنامه تعیین شده و براساس مصوبات ستاد کرونا کشوری و استانی باشد./م

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار