مدیر کل هواشناسی کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس آخرین پیش بینی‌های هواشناسی، هوای کرمانشاه تا پایان هفته جاری صاف تا قسمتی ابری بوده و بارشی نخواهیم داشت.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ 07 November 2021

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی، امروز یکشنبه (١۶ آبان ١۴٠٠) با استقرار شرایط نسبتا پایدار بر جو منطقه هوای استان تا پایان هفته جاری صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی افزود: همچنین هوای استان تا پایان هفته گاهی اوقات همراه با وزش باد و افزایش ابر پیش بینی می‌شود، دمای هوا طی امروز و فردا دوشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: دمای هوا از بعد از ظهر سه شنبه تا روز پنج شنبه به طور نسبی افزایش می‌یابد.

وی گفت: لازم به توضیح است که در ٢۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ٢ و حداکثر ١٧ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

دولتشاهی خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی سومار با بیشینه دمای ٣٠ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان و شهرستان سنقر با کمینه دمای صفر درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

لازم به ذکر است که دمای شبانه تا روز دوشنبه روندی کاهشی خواهد داشت و از بعد از ظهر روز سه شنبه تا پنج شنبه میانگین دمای هوا مجددا افزایش می‌یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار