جانشین فرمانده انتظامی ایلام گفت: ۸۶ قبضه سلاح و یک هزار مهمات غیرمجاز در این استان کشف و یک باند نیز که در این راستا فعالیت می کرد، منهدم شد.
کد خبر: ۱۰۰۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 06 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  سرهنگ حسین نجفی  اظهار داشت: برای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با قاچاقچیان ، حاملان و عاملان نگهداری سلاح های غیر مجاز ، طرح جمع آوری سلاح و مهمات هفته گذشته توسط رده های عملیاتی پلیس در سراسر استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: طی یک هفته گذشته با کنترل محورهای مواصلاتی، طرح های نقطه ای و با تسلط اطلاعاتی، ماموران پلیس در سراسر استان موفق شدند در اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات، ۸۶ سلاح و یک هزار مهمات غیرمجاز را کشف کنند.

جانشین انتظامی استان ایلام ادامه داد: ۳۹ نفر در راستای اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات دستگیر، ۲ باند خرید و فروش سلاح متلاشی و علاوه بر کشف ۸۶ سلاح و یک هزار مهمات غیر مجاز مقادیری نیز سلاح سرد کشف شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۵۸۲ قبضه سلاح و بیش از ۱۰ هزار مهمات غیرمجاز در سراسر استان کشف شده است، گفت: این تعداد کشف سلاح در مقایسه با مشابه سال قبل ۵۱ درصد یافته است.

سرهنگ نجفی اضافه کرد: با هدف برخورد قاطع و جدی با کسانی که سلاح و مهمات غیرمجاز حمل و نگهداری می کنند هفت طرح انتظامی و محله ای در استان اجرا شد.

جانشین انتظامی ایلام تاکید کرد: این طرح ها به طور مستمر ادامه خواهد داشت و بطور قطع با افرادی که به صورت باندی و یا انفرادی در این زمینه فعالیت کنند با اقتدار برخورد قانونی خواهد شد.

وی با هشدار به اراذل و اوباش و قاچاقچیان سلاح و مهمات تصریح کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی در تمامی مناطق جرم خیز حضور دارد و اراذل و اوباش و قاچاقچیان سلاح و مهمات در دام پلیس خواهند افتاد./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار