رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان مهران:
مرادی از نظارت مستمر بر بازار و بر خورد با متخلفین حوزه اقتصادی شهرستان مهران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 30 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ فرزاد مرادی رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان مهران بیان داشت: در راستای اجرای اقدامات نظارتی کنترل و نظارت بر بازار و مصوبات ستاد کرونا گشت‌های مشترک بازرسی از سطح بازار شهرستان مهران و با اولویت واحد‌های صنفی خواروبارفروشی، سوپر مارکت، قصابی و واحد‌های تولیدی صنفی خبازی  در سطح بازار و بر خورد با متخلفین احتمالی بازار در حال برگزار می‌باشد.

مرادی تصریح کرد: در این گشت‌های مشترک بازرسی که در هفته اول آبانماه سال جاری انجامید ضمن ارائه تذکرات لازم در این خصوص با ۲۰ متصدی واحد‌های صنفی متخلف از قبیل قصابی، خبازی، لوازم و مصالح ساختمانی و... برخورد تعزیراتی بعمل آمد وپرونده متخلفین جهت رسیدگی به تخلفات مربوطه به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان مهران از عموم شهروندان محترم در خواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و غیر صنفی به ویژه گرانفروشی، احتکار، امتناع از عرضه و... می‌توانند شکایات خود را به چهار روش حضوری، تلفن (۱۲۴-۳۳۸۲۶۰۱۱-۳۳۸۲۶۳۵۳) سامانه ثبت شکایت ۱۲۴ و اپلیکیشن آپ به اطلاع مراجع نظارتی جهت بررسی و اقدام لازم برسانند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار