مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام
حجت الاسلام و المسلمین حیدری گفت: حوزه علمیه برای همکاری با نیروی انتظامی در زمینه مباحث اعتقادی، فرهنگی و مذهبی همواره آمادگی دارد.
کد خبر: ۱۰۰۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵ 12 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین حیدری، مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از تلاش‌های شبانه روزی فرمانده و کارکنان انتظامی در برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: حوزه علمیه برای همکاری با نیروی انتظامی در زمینه مباحث اعتقادی، فرهنگی و مذهبی همواره آمادگی دارد.

او افزود: خانواده، مهمترین و اساسی‌ترین نهاد اجتماعی برای ترویج حجاب و عفاف است و انتقال فرهنگ عفاف و حجاب از طریق خانواده می‌تواند فرهنگ سازی شود و تضمین کننده آن در جامعه باشد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور رئیس حوزه علمیه خواهران استان، اظهار کرد: روحانیت نقش مهمی در عرصه مذهبی و فرهنگی دارد و قطعاً نیروی انتظامی از حضور طلاب و روحانیون در عرصه‌های مختلف استفاده می‌کند.

او خاطرنشان کرد: رهنمود‌ها و هدایت‌های ائمه جمعه، جماعات و روحانیون یکی از مهمترین عوامل در افزایش احساس نشاط روحی و معنوی کارکنان و شهروندان است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار