امام جمعه ایلام ؛
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت:تربیت و آموزش طلاب در حوزه بر اساس تهذیب نفس و آموزش علمی و عملی آنان در جامعه بسیار اثربخش است.
کد خبر: ۹۹۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲ 16 September 2021

به گزارش  تابناک ایلام، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار بیان داشت:مسوولیت و رسالتی که مدیران و متولیان حوزه های علمیه بر عهده دارند، بسیار سنگین و به همان اندازه خطیر اما اقدامی بسیار ارزشمند نزد خداوند متعال است.

وی بیان کرد:وقتی انسان عظمت الهی را درک می کند، همواره رفتار او خاضعانه خواهد بود و قنوت آن طاعت و بندگی همراه با خضوع است. 

کریمی تبار گفت: در روایات نقل شده که نماز شب بهترین حالت خضوع در برابر خداوند است که در خلوت شب انسان می تواند با خالق و معبود خود بخوبی ارتباط برقرار کند.

وی اظهار داشت:اساتید حوزه نقش مهمی در تربیت شاگردان دارند که یکی از نکاتی که در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد تکریم اساتید از سوی شاگردان در سطوح مختلف است که این فرهنگ را بزرگان دینی ما بعنوان یک میراث ماندگار به ما انتقال داده اند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: برخی علوم ارزش ابزاری دارند و سلاح و شمشیر دو لبه ای هستند که در برخی موارد این سلاح می تواند انسان را به بهشت و یا جهنم رهنمون کند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار