سید ابراهیم رییسی با کسب بیش از ۴۳۶هزار رای، در صدر آراء مردم هرمزگان/مشارکت ۵۸.۱۱درصدی هرمزگانی ها در انتخابات ریاست جمهوری

تابناک-رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان، گفت: ۵۸.۱۱ درصد هرمزگانی ها در انتخابات ریاست جمهوری و ۵۶.۵۲درصد در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کردند.
کد خبر: ۹۷۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ 19 June 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر علی رئوفی با اعلام مشارکت ۵۸.۱۱درصدی مردم استان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: از مجموع ۶۹۱هزار و ۴۰۷ رای ماخوذه، سید ابراهیم رئیسی با ۴۳۶هزار و ۱۶۴ رای بیشترین میزان رای هرمزگانی ها را به خود اختصاص داد.

وی افزود: محسن رضایی میرقائد با ۶۱هزار و ۱۴۸ رای، عبدالناصر همتی با ۵۳هزار و ۲۳۰ رای و امیرحسین قاضی زاده هاشمی با ۲۰ هزار و ۶۱۲ رای به ترتیب در رتبه های بعدی میزان آرای کسب شده قرار گرفتند.

دکتر رئوفی گفت: میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۵۸.۱۱درصد بوده است که شهرستان حاجی آباد با ۷۹.۶۰درصد بیشترین آمار مشارکت و بندرعباس با ۵۰.۲۱درصد کمترین مشارکت را در انتخابات ریاست جمهوری داشته است.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان، تعداد واجدان رای در استان را یک میلیون و ۱۸۹هزار و ۸۶۹نفر اعلام کرد و با اشاره به امار میزان مشارکت مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ۶۷۲هزار و ۴۸۴ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی در انتخابات شوراهای اسلامی معادل ۵۶.۵۲ درصد واجدان شرایط رای در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کردند.

وی ادامه داد: بیشترین آمار مشارکت با ۷۸.۷۵درصد مربوط به شهرستان حاجی آباد و کمترین مشارکت متعلق به شهر بندرعباس با ۴۹.۲۳درصد است.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان با بیان اینکه شمارش آرا چند صندوق رای در شهر بندرعباس همچنان ادامه دارد، گفت : لیست های منتشر شده از اسامی منتخبان شورای اسلامی شهر بندرعباس در فضای مجازی صحت ندارد و نتایج قطعی به صورت رسمی از طریق کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تا ساعاتی دیگر اعلام می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار