سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی درایلام:
افزایش پنج برابری گیت‌های ورود و خروج سبب افزایش سرغت تردد زوار خواهد شد. یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته پلیس راه سهیل تردد زوار از مبدا تا مقصد است و کسانی که با وسایل نقلیه شخصی به مرز مراجعه دارند تلاش می‌شود امنیت ترافیکی و ... آنها حفظ شود.
کد خبر: ۹۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 11 September 2015

به گزارش تابناک ایلام، سردار حسین اشتری پس ازبازدید از مرز مهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارسال تعداد گیت‌های ورود و خروج زوار در سه مرز کشورمان 18 گیت بود اما امسال این تعداد افزایش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امسال تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد زوار در خروجی‌های کشورمان اندیشیده شده و هماهنگی‌های لازم با معاونت‌های تخصصی از جمله پلیس راه، راهور و غیره انجام شده است.

وی ادامه داد: همه تلاش پلیس کسب رضایت مردم برای تردد زوار در مراسم بزرگ اربعین حسینی است و در این جا لازم می‌دانم اعلام کنم که مردم برای سفر به عتبات عالیات مدارک لازم ازجمله گذرنامه را حتماً به همراه داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز جلسه قرارگاه اربعین حسینی در مرز مهران برگزار شد و هدف از تشکیل این نشست تسهیل در تردد و برقراری نظم و امنیت زائران است. قطعا با کمک مردم و مسئولان در بخش‌های مختلف این مأموریت یعنی خدمات‌رسانی به زوار امام حسین (ع) را به خوبی اجرایی و محقق کرده باشیم.

این فرمانده ارشد انتظامی اضافه کرد: در سال گذشته با همکاری خوب مسئولان استانی ازجمله استاندار ایلام و مردم استان خدمات شایسته‌ای به زوار ارائه شد و ورود و خروج در مرز مهران به خوبی صورت پذیرفت.

اشتری تصریح کرد: امسال نیز تمهیدات بیشتری اندیشده شده و اگر خلأهایی وجود دارد باید آن مشکلات برطرف شود و یکی از اقدامات خوبی که در این راستا صورت گرفته افزایش گیت‌های ورود و خروج است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: سال گذشته حدود 18 گیت در مرزهای کشورمان وجود داشت که با همت مسئولان پایانه استان ایلام و نیروی انتظامی امروز به 96 گیت ارتقا یافته است.

وی ادامه داد:

این فرمانده ارشد انتظامی اضافه کرد: همکاری مردم با پلیس راه از نیازهای اساسی و مطالبات به حق مردم است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار