مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام:
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه مجاهدت و تلاش کادر درمان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا ستودنی است، گفت: پزشکان و پرستاران با روحیه‌ای بسیار بالا و وصف‌ناشدنی در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار گرفتند و با تلاش و از خود گذشتگی توانستند جان هزاران نفر را نجات دهند.
کد خبر: ۸۹۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 12 September 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر روح اله نوریان در بازدید از درمانگاه طب صنعتی این پالایشگاه با بیان اینکه استرس منفی کرونا با انرژی مثبت پزشکان و پرستاران شکست داده می‌شود،افزود: پزشکان و پرستاران رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه دارند که تاکنون به خوبی در زمینه های مختلف به تعهد خود عمل کرده اند.

وی با بیان اینکه تعهد و از خود گذشتگی کادر درمانی در همه زمینه ها زبانزد عام و خاص است و امروزه مردم زحمات کادر درمانی بیشتر از گذشته را لمس می کنند،اظهار داشت: کادر درمانی مستقر در این واحد صنعتی برای پیشگیری و مبارزه با این ویروس تلاش قابل توجهی کرده اند که جای تشکر و قدردانی را دارد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 7 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات درمانگاه طب صنعتی این پالایشگاه از جمله مانيتورينگ قلبي و دستگاه اتوانالايزر وغیره هزینه شده تا مشکلات کمبود تجهیزات آن برطرف شود.

نوریان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 8 میلیارد ریال برای مبارزه با شیوع کرونا در این مکان صنعتی هزینه شده و تا ريشه كني کامل این ويروس و بمنظور رعايت پروتكل هاي بهداشتي و سلامت همکاران، اعتبارات لازم تخصیص داده می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار