تلاش های شبانه روزی فرماندار شهرستان چرداول در روستای جوب شیرعلی به بار نشست.
کد خبر: ۸۵۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 08 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ روستای جوب شیرعلی از توابع بخش شباب در سال های گذشته اکثریت خانوارهای ساکن آن مهاجرت کرده بودند که با خدمات مداوم دولت و رفع موانع و مشکلات آن و پیگیری های فرماندار خستگی ناپذیر مردمان آن روستا به آرامی به روستا برگشته و یا از مهاجرت منصرف شده و بار دیگر زندگی در آن جریان پیدا کرد.

 روز یکشنبه با حضور محبی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و فتاحی فرماندار شهرستان چرداول؛ معاونین فرماندار، بخشدار شباب از این روستا بازدید میدانی بعمل آمد.

اجرای طرح های هادی و خدماتی مهمترین نیاز مردمان روستا بود که فرماندار شهرستان به ندای آن دیار لبیک گفت.

فتاحی در این بازدید گفت: اجرای طرح هادی باعث فضا سازی و زیبایی در روستا می گردد و برای این مهم یعنی مطالعه طرح و اجرای طرح هادی(یک) ۱ میلیارد ریال اختصاص داده می شود.

با اختصاص این اعتبار در آینده ی نزدیک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کارهای مطالعه طرح و بعد از آن طرح هادی را اجرایی خواهد کرد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خانم فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
تاجایی که من میدونم این روستا سالهاست همین جوریه الانم کسایی که ساکنن اکثرافصل کشاورزی اونجان وبقیه سال سرابله یاشباب خونه زندگی دارن واین روستابیشتردامدارهاازش استفاده می کنن ای کاش مسولین چرخی درشهرسرابله مرکز شهرستان بزنن وضعیت جدولها وحاشیه اونهاوخیابونهاافتضاحه واقعااین درشان مردم نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار