سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از پرداخت وام ازدواج به ۲۶ هزار جوان کرمانشاهی طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۳۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 13 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،محمد حسین زاده ، بابیان اینکه سال 1398 تعداد 28 هزار و 759 جوان در استان متقاضی دریافت وام ازدواج بودند، اظهار کرد: 91 درصد این افراد یعنی 26 هزار و 37 نفر موفق به اخذ وام ازدواج از بانک‌های استان شدند.

وی تعداد جوانان باقی مانده در صف وام ازدواج را 2723 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 61 نفر در انتظار اخذ وام، 2042 نفر در انتظار تعیین شعبه و 146 نفر در انتظار پذیرش در شعبه هستند.

سرپرست معاونت امور جوانان استان تصریح کرد: همچنین 474 جوان هم به دلیل ناقص بودن مدارکشان موفق به اخذ وام ازدواج نشدند.

این مسئول کل تسهیلات پرداختی ازدواج توسط بانک‌های استان را طی سال گذشته 817 میلیارد تومان اعلام کرد.

وی در ادامه بابیان اینکه طبق آمار، کرمانشاه در بین استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج به جوانان قرار دارد، اعلام کرد: در این سال میانگین پرداخت وام ازدواج در کشور 90 درصد بود که این رقم در استان کرمانشاه به 91 درصد رسید.

حسین زاده در ادامه بااشاره به امهال دو ماهه پرداخت اقساط وام‌های ازدواج، گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و زیان مالی بسیاری از مشاغل، جوانانی که اقساط وام ازدواج دارند، می‌توانند دو ماه آن را پرداخت نکنند و این دو ماه به اقساط پایانی آنها اضافه خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار