رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ایلام عنوان کرد
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ایلام از تشدید نظارت و انجام بازرسی‌های غیر محسوس از شرکت‌های گازرسانی در شهرستان‌های جنوبی استان ایلام که تازه از نعمت گاز برخوردار شده‌اند خبر داد.
کد خبر: ۷۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷ 17 August 2015

به گزارش تابناک ایلام، یاراله نصیری اظهار داشت: با توجه به پیوستن شهرستان‌های جنوبی به شبکه گاز شهری و به تبع رونق مشاغل گازکشی منازل در شهرستان‌های دهلران و آبدانان، به منظور جلوگیری از دریافت هزینه‌های اضافی از خانوار‌ها و همچنین کنترل قیمت‌ها، ‌ از طریق ادارات شهرستان‌ها علاوه بر تعیین نرخ و قیمت گذاری خدمات مربوطه، توسط بازرسان سازمان، بازرسان اصناف، ناظرین افتخاری و گزارشات مردمی نحوه خدمات رسانی و همچنین رعایت قیمت‌های تعیین شده به صورت مستمر مورد پایش قرار گرفته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از نرخ‌های ابلاغی برابر قانون با متخلفین به شدت برخورد می‌شود.

وی افزود: ضروری است شرکت‌های خدمات رسان در این بخش با لحاظ نمودن مصوبات کمیسیون نظارت هر شهرستان و مد نظر قرار دادن قیمت‌های ابلاغی، از تحمیل هزینه‌های مضاعف به خانوار‌ها خودداری کنند زیرا چنانچه تخلف آن‌ها محرز شود علاوه بر تحمیل جریمه‌های سنگین از ادامه فعالیت آن‌ها در آن منطقه نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ایلام عنوان کرد: مردم شریف این شهرستان‌ها لازم است در ابتدا از نرخ نامه‌های تصویب شده توسط ادارات صنعت، ‌معدن و تجارت و اتاق اصناف آن شهرستان آگاهی یافته و بعد از دریافت خدمات و پرداخت حق الزحمهٔ مربوطه به جهت تسریع در رسیدگی به شکایات احتمالی نسبت به اخذ فاکتور هزینه‌ها اقدام کنند.

وی گفت: این عزیزان در صورت مشاهده هرگونه بی‌نظمی و یا تخلف از سوی شرکت‌های گاز رسانی می‌توانند مراتب را یا به صورت حضوری یا از طریق سامانه 124 گزارش دهند.

نصیری خاطر نشان کرد: بدون شک همکاران ما در کمترین زمان موضوع را در دستور کار قرار داده و در جهت احقاق حقوق مصرف کنندگان رسیدگی لازم به عمل خواهند آورد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار