معاون سیاسی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام بر سرکشی از آزادگان و تکریم ایثار و از خودگذشتگی آنان تاکید کرد و گفت: رنج آزادگان در زندان های رژیم بعث نباید فراموش شود.
کد خبر: ۷۶۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 29 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در نشست گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به کشور اظهار داشت: امروز آبرو و جایگاه ایران در جامعه جهانی به خاطر خون هایی است که ایثارگران، شهدا و ایستادگی آزادگان اهدا و در برابر دشمن ایستادند.

وی ادامه داد: آزادگان حق زیادی به گردن همه ما دارند و سالهای دهشتناک اسارت و تحمل و بردباری آنها در برابر شکنجه دشمن نباید فراموش شود.

معاون استاندار ایلام افزود: امروز نزدیک به ۳۰ سال از بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی می گذرد و در استان ایلام ۳۴۰ آزاده در استان ایلام داریم از این تعداد ۲۰۰ نفر بازنشسته و ۵۹ نفر نیز شاغل هستند.

نوذری گفت: همچنین ۴۸ نفر از آزادگان به رحمت خدا رفتند و ۱۰ نفر از این عزیزان بعد از بازگشت شهید شده اند.

وی تاکید کرد: انتظار داریم برنامه های فاخری در شأن آزادگان برگزار و دستگاه هایی که دارای کارمند آزاده هستند باید از این عزیزان تجلیل کنند.

معاون سیاسی ، اجتماعی استاندار ایلام به برگزاری آیین تجلیل از آزادگان در شهرستان ها نیز اشاره کرد و گفت: صدا و سیما باید برنامه های مختلفی را در زمینه بزرگداشت آزادگان در دستور کار قرار دهد.

نوذری تاکید کرد: همه دستگاهها برنامه ریزی لازم برای برگزاری مراسم فاخر در شأن آزادگان را داشته باشند.

۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت اسرا به میهن اسلامی است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار