فرمانده انتظامی ایوان در استان ایلام از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 08 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،سرهنگ شهرام امیریان گفت: با اجرای این طرح چهار نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی نیز از آنها کشف و ضبط شد.
وی اظهار کرد: پلیس با قاطعیت با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی و سوداگران مرگ برخورد می کند و اجازه نمی دهد آسایش و آرامش را از مردم سلب و جوانان و نوجوانان را منحرف و اسیر مواد مخدر کنند.
سرهنگ امیریان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شدند، به خانواده ها توصیه کرد مراقب جوانان خود باشند و دوستان شان را بشانسند چون یکی از دلایل روی آوردن جوانان به مصرف مواد مخدر، دوستان ناباب و معتاد است.
فرمانده انتظامی ایوان از شهروندان خواست در اجرای این طرح ها پلیس را با گزارشات خود در خصوص تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر در محل سکونت و کار یاری کرده و از طریق شماره تلفن 110 همیار پلیس باشند.

**** امنیت حاصل تعامل سازنده مراجع قضایی با پلیس است
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از برگزاری نشست تعاملی با نماینده دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ایلام خبر داد.
سرگرد علی عباسی کسانی گفت: اهمیت فضای مجازی برکسی پوشیده نیست و این حوزه روز بروز وسیع تر می شود پس لازم است با دانش افزایی، این فضا را برای مردم امن کنیم.
وی با اشاره به همکاری خوب و تعامل سازنده مجومه قضایی و پلیس فتا افزود: امنیتی که امروز شاهد آن هستیم نتیجه تعامل خوب دستگاه قضایی و پلیس است.
به گفته وی، این تعامل و همکاری توانسته رضایت مردم را در موارد مختلف امنیتی جلب کند ضمن اینکه با پیگیری و جدیت مراجع قضایی و سرعت عمل پلیس در کشف جرایم و مقابله با مجرمان، روند رو به رشدی در کاهش جرایم بخصوص در حوزه رایانه ای داشته ایم.
رییس پلیس فتا استان ایلام تاکید کرد: در این جلسه موانع و مشکلات پیش روی روند پیگیری پرونده های قضایی مطرح و برای تسریه در روند امور پیشنهاداتی مطرح شد تا از این طریق بتوان در زمان مناسب و سریع به شکایات مردم رسیدگی کرد.
سرگرد کسانی گفت: پلیس فتا آماه مقابله با جرایم رایانه ای است و از عموم مردم می خواهیم در صورت مواجهه با چنین جرایمی مراتب را از طریق وب سایت پلیس فتا بع آدرس www.cyberpolice.ir گزارش یا با شماره تلفن های 65-2182361-084گزارش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار