مدیرکل ورزش و جوانان ایلام خبر داد
تیم کاراته ثامن دهلران به نمایندگی از استان ایلام در رقابت‌های قهرمانی کشور که در استان قم برگزار شد شرکت کرد.
کد خبر: ۷۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 03 August 2015

به گزارش تابناک ایلام،بهروز حیدرزاده گفت: تیم کاراته ثامن دهلران به نمایندگی از استان ایلام در رقابت‌های قهرمانی کشور که در استان قم برگزار شد شرکت کرد.
مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: این رقابت‌ها در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو بخش کاتا و کومیته سبک شیتوریو شوکوکای یونیون به مدت دو روز در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد.
وی ادامه داد: در پایان این پیکارها تیم ثامن دهلران نتایج توانست با غلبه بر حریفان خود 26 مدال این مسابقات را از آن خود کند و خوش بدرخشد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: در پایان این رقابت‌ها امیررضا قاسمی یک نشان طلا و یک نقره، امیر محمد محمدی یک نشان طلا و یک برنز، محمدامین جابری یک نشان طلا و یک برنز، امیررضا امانی یک نشان طلا و یک برنز و حامد محمودیان یک نشان طلا و یک برنز را از آن خود ساختند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین شاهرخ رفیع‌زاده یک نشان طلا و یک برنز، آرمین نظری یک نشان نقره و یک برنز، ابوالفضل جمالی یک نشان نقره و یک برنز و پوریا رضایی یک نشان نقره و یک برنز را به دست آوردند.

حیدرزاده تصریح کرد: حسین مرغزاری یک نشان نقره و یک برنز، وحید جابری یک نشان نقره و یک برنز، محمدحسین آزادی یک نشان برنز و سید شهرام حسینی یک نشان برنز را از آن خود کنند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار