مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: کشتی‌گیران قهرمان ایلامی راهی مسابقات جهانی یونان می‌شوند.
کد خبر: ۷۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵ 03 August 2015

بهروز حیدرزاده با اشاره به این که مسابقات کشتی قهرمانی پیشکسوتان کشور انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی در استان لرستان برپا شد، اظهار کرد: ورزشکاران ایلامی با آمادگی کامل در این رقابت‌ها شرکت کرده و حایز عنوان‌های برتر این دوره از رقابت‌ها شدند که جای تقدیر و تحسین فراوان دارد.

وی با بیان این که این رقابت‌ها در 2 رشته آزاد و فرنگی در هفت رده سنی طی سه روز رقابت در محل سالن شهید چاغروند مجموعه تختی شهر خرم‌آباد با حضور بیش از 800 کشتی‌گیر از سراسر کشور برگزار شد، اضافه کرد: در کشتی آزاد در رده سنی A مهدی سلاح‌ورزی مقام سوم مشترک وزن 69 کیلوگرم را به دست آورد.

حیدرزاده با تصریح این که در رده سنی B نیز عیسی ناصریان مقام سوم مشترک وزن 58 کیلوگرم را از آن خود کرد و در رده سنی C اقبال عبدی مقام دوم وزن 85 کیلوگرم را کسب کرد، گفت: در رده سنی E هم کمال اقبالی مقام نخست وزن 85 کیلوگرم را به دست آورد.

این مسئول با تاکید بر این که در رشته کشتی فرنگی نیز پیشکسوتان استان ایلام مقام‌های ارزنده‌ای را کسب کردند، بیان کرد: در رده سنی A عبدالله صیدی مقام سوم مشترک وزن 97 کیلوگرم را از آن خود ساخت.

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام با اشاره به این که در رده سنی B نیز رضا گوهری مقام سوم مشترک وزن 63 کیلوگرم را به دست آورد و بر سکوی سومی ایستاد و در رده سنی F نیز مراد قربانی مقام سوم مشترک وزن 69 کیلوگرم را کسب کرد، یادآور شد: مسابقات کشتی پیشکسوتان قهرمانی جهان مهر ماه امسال در کشور یونان برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار