عضو شورای شهر ایلام گفت: شهرداری و شورای شهر ایلام آمادگی برای ارائه خدمات به مناطق حاشیه‌نشین را دارد .
کد خبر: ۵۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 29 June 2015

حجت شاکیان امروز  اظهار داشت: موضوع حاشیه‌نشینی یکی از مسائلی است که همواره ذهن مسئولان استان و اعضای شورای شهر ایلام را طی سالیان گذشته درگیر کرده است.

عضو شورای شهر ایلام گفت: در سال‌های گذشته به دلایل زیادی موضوع فروش املاک حاشیه شهر ایلام توسط افرادی صورت گرفته و کار ساخت و ساز در حاشیه شهر ایلام اجرایی شده و بخشی از خدمات آب و برق نیز از سوی ادارات مربوطه ارائه شده است.

وی ادامه داد: مراجع ذی‌صلاح باید در راستای رفع مشکلات شهروندان در حاشیه شهرها تلاش کرده تا شورای شهر ایلام و شهرداری بتوانند به راحتی در چارچوب قوانین و ضوابط به این افراد خدمات ارائه دهند.


این مسئول اضافه کرد: دستگاه‌های متولی باید در این راستا پای کار بوده و به کمک شهرداری و شورای شهر در این راستا همکاری لازم را داشته باشند. 

شاکیان تصریح کرد: صدور سند برای برخی از این مناطق یکی از خواسته‌ها و مطالباتی است که باید از سوی متولیان امر مورد عنایت واقع شود.

عضو شورای شهر ایلام گفت: در حال حاضر برخی از مناطق حاشیه نشین شهر ایلام دارای جمعیت فراوانی بوده و اکثرا دارای قشری ضعیف و آسیب‌پذیرند و به علت اینکه خارج از محدوده خدمات شهری قرار دارند و بر اساس قانون امکان خدمات و پشتیبانی به این اقشار امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: تاکنون شورای شهر ایلام و شهرداری نتوانسته است خدمات مورد نیاز و ابتدائی را ارائه دهد که امیدوارم با همکاری دستگاه‌ها، مدیریت ارشد استان و ... نسبت به رفع این معضل تلاش ویژه‌ای شود.

این مسئول اضافه کرد: با الحاق برخی از این مناطق به طرح جامع، بخشی از مشکلات آنان بر طرف شده و شورای شهر و شهرداری ایلام برای ارائه خدمات به این افراد آمادگی لازم را دارد.

شاکیان تصریح کرد: بدون شک نمایندگان مردم در شورای شهر ایلام و شهرداری ایلام از هیچ کوششی برای رفع مشکلات مردم و شهروندان دریغ نخواهند کرد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار