رئیس هیئت جودو ؛
هیئت جودو استان ایلام همایش استعدادیابی تخصصی جودو ویژه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی را با حضور رئیس فدراسیون جودو برگزار می کند
کد خبر: ۳۴۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 19 December 2016
ارائه آموزش رایگان، اهدا لباس جودو و معرفی افراد مستعد به تیم های ملی از جمله مزایای شرکت در این همایش یکروزه است .
 
 
به گزارش تابناک ایلام ؛ وحید عبداللهی پور رئیس هیئت جودو استان اعلام کرد : اقدامات اولیه جهت برگزاری همایش استعدادیابی تخصصی رشته ورزشی جودو در استان ایلام انجام شده است .
 
به گفته وی این همایش قرار است روز یکشنبه هفته آینده پنجم دیماه در محل سالن ورزشی شهدای قلاویزان و با حضور درخشان رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران برگزار شود .
 
عبداللهی پور هدف از برگزاری این همایش یکروزه را شناسایی افراد مستعد برای ورود به این رشته خواند و گفت : استان ایلام در سالهای گذشته نشان داده است که استعدادهای بسیار خوبی در جودو دارد و ورزشکاران و قهرمانان خوبی در این رشته ورزشی به تیم های ملی ورود پیدا کرده اند . همین سوابق مثبت باعث شده است تا فدارسیون استان ایلام را به عنوان یکی از پایگاههای قهرمانی کشور معرفی کند .
 
وی افزود : برای افراد مستعدی که در این همایش شناسایی شوند شرایط خاص و ویژه ای در نظر گرفته شده است که از جمله انها می توان به پذیرش و ارائه آموزش بدون شهریه در طول سال، اهدای لباس جودو، معرفی افراد مستعد تر به تیم های ملی و ایجاد شرایط استثنایی برای افراد سنگین وزن 90 کیلوگرم به بالا مانند اهدای بسته های ویژه ورزشی اشاره کرد .
 
رئیس هیئت جودو استان افزود : این همایش ویژه دانش آموزان پسر مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان است و از همه خانواده های هم استانی جهت حضور خود و فرزندانشان دعوت به عمل می آوریم ./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار