کد خبر: ۳۱۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 29 October 2016

فرمانده انتظامي استان ایلام گفت: در حوزه کميته ترافيک و انضباط اجتماعي از منطقه حميل تا مهران،ایستگاه‌های پلیس‌راه و پيشگيري به‌صورت تلفيقي نزديک به 33 ايستگاه پیش‌بینی‌شده است.

 

به گزارش تابناک ایلام؛سردار «نورعلي  ياري»  اظهار کرد: پليس استان ايلام، وظايف بسيار مهمي براي زوار عزيزمان که از مسير استان و پايانه مرزي مهران به عتبات عاليات مشرف می‌شوند، بر عهده دارد.

 

وي افزود: در نقاط حادثه‌خیز، گشت‌های خودرويي فعال می‌شوند تا بار ترافيکي منطقه را کنترل کنند که هيچ حادثه‌ای براي زائران عزيز در طول مسير، رخ ندهد.

 

فرمانده انتظامي استان ايلام به‌پیش بيني دو پارکينگ بزرگ براي خودروهاي زائران اشاره کرد و گفت: يک پارکينگ ما به نام "اربعين" با ظرفيت پارک 40 هزار دستگاه خودرو شخصي و عمومي و پارکينگ ديگر به نام "برکت" براي پارک هزار دستگاه خودرو پیش‌بینی‌شده است.

 

وي خاطرنشان کرد: در حوزه کميته ترافيک و انضباط اجتماعي از منطقه حمیل تا مهران،ایستگاه‌های پلیس‌راه و پيشگيري به‌صورت تلفيقي نزديک به 33 ايستگاه پیش‌بینی‌شده است.

 

ياري ادامه داد: در حوزه پايانه هم اقدامات بسيار خوبي انجام‌شده که ان‌شاءالله زواري که به پايانه مرزي ورود پيدا می‌کنند به‌راحتی بتوانند از گیت‌ها، خارج شوند و مشکلي برايشان پيش نيايد.

 

وي به خروج زائران از مرزهاي سه‌گانه اشاره کرد و گفت: هماهنگی‌های خوبي هم از طريق نيروي انتظامي و سازمان حج و زيارت کشور انجام‌شده است.

 

فرمانده انتظامي استان ايلام از زائران خواست ضمن توجه به اطلاعیه‌های صادره، مسير خود را بر اساس ثبت مرز ورود و خروجشان در رواديد انتخاب کنند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار