رئیس هیات والیبال ایلام گفت:برای اولین بار است کلاس درجه 2 مربیان در ایلام برگزار می شود و این موضوع جای تاسف دارد امیدوارم روز فرا رسد که نیازی به استفاده از لفظ اولین بار در برگزاری برنامه ها نداشته باشیم .
کد خبر: ۳۰۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 03 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ انوشیروان شریف نیا هدف ازبرگزاری این کلاس ها را ارتقا سطح مهارتی مربیان دانست و گفت : با توجه به پیشرفت و ارتقا قابل توجه سطح والیبال در استان و کشور برنامه های مدونی در راستای رسیدن به افق چشم انداز فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی وجود دارد و استان ایلام نیز یکی از استان های با استعداد در رشته ورزشی والیبال محسوب می شود و بی شک در صورت تلاش و برنامه ریزی می توانیم ورزشکاران شایسته ای از این سرزمین را به رقابت های ملی و بین المللی معرفی کنیم .

وی یادآور شد: افرادی که 2 سال از دریافت مدرک مربیگری درجه سه آنها گذشته باشد اجازه شرکت در این کارگاه را دارند و در صورتی که در آزمون های این دوره نمره حد نصاب را کسب کنند موفق به دریافت مدرک مربیگری درجه 2 از فدراسیون والیبال خواهند شد .

رشته ورزشی والیبال یکی از رشته های پر طرفدار در استان ایلام است که بیش از 2500 ورزشکار سازمان یافته در این رشته ورزشی فعالیت دارند که انوشیروان شریف نیا و نظام الدین رضوانی 2 مربی بین المللی والیبال مدرس این دوره هستند که 80 ساعت را به صورت عملی و 40 ساعت نیز دروس جانبی را آموزش می دهند.

کلاس مربیگری والیبال درجه 2 مردان با شرکت 22 مربی والیبال از شهرستان های ایلام و استان های کرمانشاه و کردستان از روز دوشنبه هفته گذشته در سالن ورزشی شهدای قلاویزان آغاز و تا روز دوشنبه بیست نهم شهریور ماه ادامه دارد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار