امام جمعه آبدانان با اشاره به سیاست های هوشمندانه ایران در قبال فعل و انفعالات منطقه گفت: ایران اسلامی همیشه در معادلات منطقه ایی و بین المللی نقش اساسی و موثر داشته است.
کد خبر: ۲۶۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ 15 July 2016
امام جمعه آبدانان با اشاره به سیاست های هوشمندانه ایران در قبال فعل و انفعالات منطقه گفت: ایران اسلامی همیشه در معادلات منطقه ایی و بین المللی نقش اساسی و موثر داشته است.


به گزارش تابناک ایلام
؛حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان اظهارکرد: دنیای استکبار با استفاده از منابع مالی رژیم آل سعود و مرتجع منطقه تلاش دارند با ایجاد ناامنی و توسعه جنگ های نیابتی از انقلاب اسلامی ایران انتقام شکست های خود را بگیرند ولی با توکل بر خدا، هدایت مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم و نیروهای مسلح راه بجایی نخواهند برد.

وی افزود: اکنون که با همت مردم عراق، سوریه و بحرین اقدام های نظامی دست نشاندگان دنیای استکبار در این کشورها راه بجایی نبرده و اینان تاب و توان مقابله با نیروهای جان برکف مردمی را ندارند با بمب گذاری و حرکات انتحاری و قتل عام مردم بی گناه بدنبال جبران ناکامی های خود در جبهه های نظامی هستند.

حجت الاسلام حاجیلری با اشاره به سیاست های هوشمندانه ایران در قبال فعل و انفعالات منطقه گفت: ایران اسلامی همیشه در معادلات منطقه ایی و بین المللی نقش اساسی و موثر داشته است.

خطیب جمعه آبدانان با اشاره به فرا رسیدن سالگرد توافق هسته ایران و گروه 1+5 اضافه کرد: مقام معظم رهبری بارها بر بی اعتمادی به سردمداران آمریکا در معاهدات بین المللی تاکید داشته اند و در جریان مذاکرات هسته ای و توافق بعد از آن نیز این بی اعتمادی به منصه ظهور درآمد.

وی تضعیف و حمله به مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی را نوعی بی تقوایی دانست و گفت: بی صداقتی و دروغگویی از طرف آمریکا و هم پیمانانش است و طرف ایرانی این مذاکرات هیچ گناهی ندارد.

حجت الاسلام حاجیلری با تبریک سالگرد تاسیس نهاد شورای نگهبان افزود: تطبیق مصوبات مجلس شورای اسلامی و نظارت عالی بر انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، شورای اسلامی شهر و روستا و همه پرسی قانون اساسی مهمترین وظیفه این شورای راهبردی است که تاکنون به نحو شایسته به آن عمل کرده است.

امام جمعه آبدانان در فراز آخر خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته بهزیستی و تامین اجتماعی از خدمات این نهادهای انقلابی در خدمت به محرومان و نیازمندان قدردانی کرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار