مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از تاسیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۲۴۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 08 June 2016
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از تاسیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان ایلام خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛عبدالمالک شنبه زاده گفت: راه اندازی اداره میراث فرهنگی شهرستان ایلام باعث محقق شدن هر چه بهتر اهداف و برنامه ها می شود.

وی ابراز امیدواری کرد با تاسیس و راه اندازی این اداره و انجام فعالیت های مثمر ثمر شاهد تحول در حوزه گردشگری و فعالیت برای جذب گردشگر باشیم.

شنبه زاده با بیان اینکه استان ایلام دارای جاذبه های مختلفی در زمینه گردشگری است، تاکید کرد: معرفی ظرفیت های گردشگری این استان ضروری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: تا پیش از این برنامه های شهرستان ایلام در قالب اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام انجام می شد که با تفکیک این اداره و انتخاب مدیر برای آن، زمینه توسعه فعالیت های گردشگری و میراث فرهنگی در ایلام نیز فراهم می شود.

سجاد رحمانی به عنوان مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ایلام معرفی شد.

ریاست اداره میراث فرهنگی شهرستان مهران، مسئول امور حقوقی، مسئول امور اداری و همچنین مسئول امور نمایشگاه ها و فرمانده بسیج اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام از سوابق کاری رحمانی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار