فرماندار ایوان از اجرای طرح هادی در 39 روستای ایوان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ 11 April 2016

فرماندار ایوان از اجرای طرح هادی در 39 روستای ایوان خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام، معروف بسطامی، فرماندار ایوان اظهار کرد: خدمات چشمگیری در سطح روستاهای این شهرستان از سوی بنیاد مسکن ارائه شده که از جمله تهیه طرح هادی روستایی برای تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار است.

وی افزود: این طرح برای ۴۱ روستا تهیه شده که عملیات اجرایی آن در ۳۹ روستای انجام گرفته است ضمن اینکه مقاوم سازی ۲ هزار و ۷۲۱ واحد مسکن روستایی نیز با استفاده از تسهیلات بانکی انجام شده است.

بسطامی ادامه داد : صدور و تحویل ۲ هزار و ۵۳۰ جلد سند مالکیت اماکن روستایی در ۲۶ روستا با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ایوان از دیگر خدماتی است که توسط بنیاد مسکن انجام گرفت.

فرماندار ایوان گفت: در سال ۹۴ کل اعتبارات هزینه ای برای تهیه طرح هادی در روستاهای جوب گوهرعلیا، داراب، خوران، کلان و نهرخان سفلی یک میلیارد ریال و برای اجرای طرح هادی در این روستاها هشت میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به آسیب های ناشی از سیل به اماکن روستایی و شهری در سال ۹۴ یادآور شد: ۶۰۰ فقره گزارش خسارت مردمی داشتیم که ۵۱۰ فقره از این گزارش ها مشمول دریافت خسارت شدند و مبلغ ۵۰ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال تسهیلات از سوی بانک های ملی، صادرات، ملت، سپه و تجارت برای پرداخت به افراد خسارت دیده در نظر گرفته شد ضمن اینکه پرداخت کمک های بلاعوض به خسارت دیدگان نیز در دستور کار است./م



منبع:جویزر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار