رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی ایلام گفت: تردد خودروها در تمامی جاده های ارتباطی این استان به آسانی در جریان است و شاهد ترافیک روانی در تمامی مسیرهای مواصلاتی هستیم.
کد خبر: ۲۰۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 19 March 2016

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی ایلام گفت: تردد خودروها در تمامی جاده های ارتباطی این استان به آسانی در جریان است و شاهد ترافیک روانی در تمامی مسیرهای مواصلاتی هستیم.

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری  اظهار کرد: طرح نوروزی پلیس راه استان از 25 اسفند ماه جاری آغاز شده و تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.
وی افزود: 40 گروه پلیس راه در قالب طرح نوروزی برای نظارت بر تردد خودروها و سفرهای نوروزی در راه های این استان مستقر شده اند و این گروه ها با تجهیزات کامل خودرویی و انسانی در ایام نوروز آمد و شد وسایل نقلیه را رصد می کنند.
رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: خوشبختانه در سایه رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان و حضور نیروهای پلیس تعداد فوتی های تصادفات رانندگی در این استان از 25 اسفند تاکنون بطور قابل ملاحظه ای کاهش یافته و آمارها از کاهش80 درصدی فوتی های حوادث رانندگی به نسبت دوره مشابه سال گذشته خبر می دهد.
ناصری تاکید کرد: روز گذشته (جمعه) با توجه به حضور مردم در مزار اهل قبور و شهدای هشت سال دفاع مقدس ترافیک در مسیر جاده ایلام - صالح آباد پر حجم بود که با توجه به حضور پررنگ پلیس حادثه ای در این مسیر روی نداد.
وی به رانندگان توصیه کرد در فاصله هر 2 ساعت رانندگی به مدت 15 دقیقه استراحت داشته باشند تا ضمن رفع خستگی از بروز حوادث ناگوار رانندگی جلوگیری شود.
رئیس پلیس راه ایلام گفت: با توجه به بارندگی های مناسب روزهای گذشته بیشتر مناطق استان از طبیعت زیبا و چشم نوازی برخوردار است که همین موضوع می تواند در افزایش ترددها و در نتیجه تصادفات جاده ای نیز موثر باشد، بنابراین مسافران از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی بشدت پرهیز کنند چرا که بر اساس بررسی ها، عامل اصلی واژگون شدن خودروها در نتیجه خواب آلودگی رانندگان است.
سرهنگ ناصری همچنین با اشاره به دو طرفه بودن بیشتر جاده های ارتباطی استان ایلام، از رانندگان خواست از سبقت های غیر مجاز، سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ به شدت پرهیز کنند تا شاهد حوادث ناگوار رانندگی در ایام تعطیلات نوروز 95 نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار