فرماندار دهلران از آمادگی این شهرستان برای استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۹۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 12 March 2016

فرماندار دهلران از آمادگی این شهرستان برای استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛ امیدعلی سبزی عصر شنبه در نشست شورای اداری دهلران با اشاره به ایام تعطیلات نوروز و حضور مسافران و گردشگران نوروزی و راهیان نور در شهرستان گفت: 16 مدرسه، سه هتل، سه مهمانسرا، سه کمپینگ گردشگری، زایرسرای امامزاده ها و مهمانسرای ادارات و ستاد راهیان نور شهرستان آماده اسکان مسافران نوروزی و راهیان نور است.
وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری طبیعی و تاریخی و تفریحی شهرستان افزود: این شهرستان دارای 400 اثر تاریخی، طبیعی و فرهنگی است که 80 اثر آن در ردیف آثار ملی ثبت شده است.
فرماندار دهلران به ظرفیت های گردشگری دفاع مقدس و بازدید سالانه 200 هزار نفر از یادمان های دفاع مقدس شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: ادارات شهرستان با سپاه پاسداران با توجه به ورود کاروان های راهیان نور همکاری همه جانبه داشته باشند.
سبزی با اشاره به ایام نوروزی و تامین میوه این ایام تاکید کرد: ادارات مرتبط با جدیت و دقت و برنامه ریزی لازم تامین میوه ایام عید را مد نظر قرار دهند.
فرماندار دهلران بر لزوم بازرسی از بازار در این ایام تاکید کرد و گفت: تامین اقلام مورد نیاز مردم و سلامت بهداشتی مواد غذایی از دیگر نکاتی است که باید پیگیری و رصد شود.
وی اضافه کرد: تامین مایحتاج مورد نیاز مردم توسط دستگاههای ذیربط و نظارت بر قیمت کالاها وجلوگیری از احتکار مد نظر متولیان بازار باشد.
فرماندار دهلران با اشاره به در پیش بودن انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران تاکید کرد: مدیران از هم اکنون امکانات خود را برای برگزاری انتخابات مجلس در مرحله دوم را فراهم و از هرگونه تبلیغ له یا علیه کاندیداها و استفاده از امکانات اداری در این خصوص به جد پرهیز کنند و در صورت مشاهده نیز برخورد قانونی اعمال می شود.
سبزی در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات و اقدامات دولت تدبیر و امید در این شهرستان مرزی اشاره کرد و افزود: مدیران باید در جهت اطلاع رسانی از خدمات و اقدامات دولت به مردم بیش از پیش اقدام کنند.
فرماندار دهلران با اشاره به اعتبارات 30 میلیارد ریالی آب شرب روستایی در سال گذشته و اقدامات مفید در این زمینه برای تامین آب شرب روستاها افزود: امسال نیز در هفته دولت و دهه فجر پروژه های خوبی در زمینه تامین آب شرب بهداشتی روستاهای شهرستان انجام شد که البته بخشی نیز در حال پیگیری است و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم شاهد رفع مشکلات آب شرب روستایی در شهرستان باشیم.
وی از حفاری سه حلقه چاه در بخش موسیان برای تقویت آب شرب روستاهای این بخش خبر داد و گفت: با وارد شدن این چاهها به مدار آب شرب 15 روستای این بخش تقویت می شود.

 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار