آیین تجلیل از باشگاه داران و سرمایه گذاران بخش خصوصی حوزه ورزش استان ایلام با حضور مشاور معاونت حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان ها و دبیر کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان ورزشی این استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 02 March 2016

آیین تجلیل از باشگاه داران و سرمایه گذاران بخش خصوصی حوزه ورزش استان ایلام با حضور مشاور معاونت حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان ها و دبیر کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان ورزشی این استان برگزار شد.

به گزارش تابناک ایلام؛مشاور معاونت حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان ها و دبیر کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان روز چهارشنبه در این آیین از راه اندازی سامانه الکترونیکی ثبت باشگاه ها در کشور خبر داد.
امیر عفراتی افزود: پس از حضور در کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش اقدام به تهیه نرم افزار جامع کشوری کردیم تا در این زمینه استان های مختلف اطلاعات باشگاه های خود را وارد این سیستم کنند تا اخذ مجوز و تمدید مجوز باشگاه داران از طریق این سیستم صورت گیرد.
وی گفت: در واقع این نرم افزار کمک می کند تا علاوه بر ثبت اطلاعات جامع از باشگاه های کشور و آمایش آنها، اخذ مجوزها نیز آسان تر و در زمان کوتاهتری انجام شود.
عفراتی تاکید کرد: تاکنون اطلاعات نزدیک به 17 هزار باشگاه ورزشی سراسر کشور با جزئیات در این سامانه وارد شده است و می توان برای آنها برنامه ریزی های لازم را در زمینه های مختلف انجام داد.
دبیر کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: نرم افزار دیگری نیز در حال طراحی است که به نوعی ارتباط دو سویه بین ما و باشگاه داران را برقرار می کند و بحث نظارت بر باشگاه ها را بیش از پیش افزایش می دهد.
عفراتی تدوین شیوه نامه انضباطی باشگاه ها و ابلاغ آن به استان ها را اقدام بعدی دانست و افزود: هدف اصلی ما تشویق باشگاه داران به ایجاد اتحادیه صنفی است که کمیسیون ماده 5 استان ها را در امر نظارت و قیمت گذار یاری می کند.
وی به اساسنامه تاسیس باشگاه ها اشاره کرد و یادآور شد: با رایزنی ها بعمل آمده با فدراسیون پزشکی ورزشی از سال آینده بیمه بصورت 365 روزه صادر می شود بطوری که هر فردی از زمان آغاز بیمه تا 365 روز بعد از آن بیمه خواهد بود و اعتبار کارت بیمه با اتمام سال به پایان نمی رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این آیین نقش باشگاه های ورزشی را در توسعه ورزش، استعدادیابی و شناسایی ظرفیت های بالقوه این استان بسیار مهم دانست و گفت: وظیفه و بار اصلی پرورش و تربیت ورزشکاران و مدال آوران بر دوش باشگاه ها و مدیران آنهاست در واقع باشگاه ها نقش غیرقابل انکاری در توسعه ورزش دارند.
بهروز حیدرزاده تاکید کرد: آنچه بیش از مدال آوری و کسب عنوان در میادین ورزشی اهمیت دارد رعایت اخلاق جوانمردی و ورزشی است که این دو خصلت مهم را خوشبختانه ورزشکاران این استان دارند.
این مراسم با استقبال باشگاه های ورزشی استان مواجه شد و در پایان، مسئولان باشگاه های خصوصی در فضایی صمیمانه به بیان مشکلات و تنگناهای خود با دبیر کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان پرداختند.
این برای دومین بار در چند سال اخیر است که از باشگاه های ورزشی خصوصی استان ایلام تجلیل می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار