دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر اردبیل خبر داد:
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل گفت: 2 هزار و 196 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان در ایام تعطیلات نوروزی انجام شده است.
کد خبر: ۱۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵ 05 April 2015

به گزارش خبرگزاری فارس، کریم حاجی‌زاده اظهار کرد: مجموع بازدیدهای نظارت از تاسیسات گردشگری استان از 27 اسفند‌ماه سال گذشته تا 14 فروردین‌ماه سال‌جاری بیش از 2 هزار مورد بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته پنج درصد افزایش یافته است.

وی تعداد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی موقت چون کمپ‌ها، مهمانسراها، منازل استیجاری و ... را در حدود 663 مورد عنوان کرد و افزود: براساس 2 هزار و 196 مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری، 19 مرکز اقامتی و 10 مرکز پذیرایی به دلیل خدمات‌دهی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی تشویقی دریافت کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه 19 مرکز اقامتی، دو دفتر خدمات مسافرتی و 43 مرکز پذیرایی به دلیل ارائه خدمات نامطلوب به گردشگران نوروزی تذکر دریافت کرده‌اند، افزود: برای هفت مرکز پذیرایی و سه مرکز اقامتی استان نیز اخطار کتبی ارسال شده است.

حاجی‌زاده با اشاره به 741 مورد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی در ایام تعطیلات نوروز تصریح کرد: براساس این بازدیدهای نظارتی 10 فقره شکایت از مراکز اقامتی گزارش شده و فعالیت سه مرکز اقامتی استان به دلیل ارائه خدمات نامطلوب به مسافران به حالت تعطیل و تعلیق موقت درآمده است.

این مسئول به انجام 715 مورد بازدیدهای نظارتی از رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی در ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: همچنین 77 بازدید نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی استان اردبیل صورت گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار