مسئول کلینیک جامع توانبخشی اداره کل بهزیستی ایلام از تشخیص معلولیت یک هزار و 247 نفر در این مرکز در طول سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۸۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 21 February 2016

مسئول کلینیک جامع توانبخشی اداره کل بهزیستی ایلام از تشخیص معلولیت یک هزار و 247 نفر در این مرکز در طول سال جاری خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛صادق انوری اظهار کرد: این افراد با مراجعه به این مرکز ضمن دریافت خدمات توانبخشی معلولیت های شان در زمینه های مختلف مشخص شده است.
وی خدمات این مرکز را شامل فیزیوتراپی، کار درمانی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی و بینایی سنجی اعلام کرد و گفت: مجموع مراجعان این مرکز در سال جاری سه هزار و 297 نفر بوده که معلولیت یک هزار و 247 نفر آنها مشخص شد.
انوری تعداد خدمات گیرندگان بخش فیزیوتراپی را 787 نفر، کار درمانی 336 نفر، گفتار درمانی 391 نفر، شنوایی سنجی 308 نفر و بینایی سنجی را یک هزار و 476 نفر اعلام کرد.
وی با بیان اینکه این افراد از مددجویان زیر پوشش و سایر افراد عادی بوده اند گفت: تمامی خدمات ارائه شده این مرکز برای جامعه هدف بصورت رایگان و برای سایر افراد با نرخ دولتی ارایه خواهد شد.
انوری توزیع وسایل توانبخشی را از دیگر خدمات این مرکز به مراجعان عنوان کرد و یادآور شد: امسال 79 عدد سمعک و یک هزار و 85 مورد باطری سمعک بین این افراد توزیع شده است.
مسئول کلینیک جامع توانبخشی اداره کل بهزیستی ایلام افزود: اکنون در هر بخش این مرکز خدمات توابخشی توسط یک نفر به ارایه می شود که به منظور افزایش حجم پوشش خدمات دهی باید به دو برابر افزایش یابند.
بیش از 25 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات مستمر و غیر مستمر بهزیستی قرار دارند./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار