مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام از ارسال بیش از 500اثر به دبیرخانه جشنواره ملی وقف، چشمه همیشه جاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 27 January 2016
مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام از ارسال بیش از 500اثر به دبیرخانه جشنواره ملی وقف، چشمه همیشه جاری در این استان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام حسن شهیدی درخصوص ارسال آثاربه جشنواره ملی وقف افزود: جشنواره سراسری فرهنگی، هنری با عنوان وقف چشمه همیشه جاری بهمن ماه امسال برای اولین بار در رشته های مختلف و دراستان های مختلف کشور برگزار می شود.
وی ادامه داد: استان ایلام میزبان بخش خوشنویسی در رشته های نستعلیق، شکسته نستعلیق و ثلث جشنواره سراسری فرهنگی، هنری وقف چشمه همیشه جاری است و تاکنون این تعداد اثر از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
وی اظهار کرد: هنرمندان خوشنویس سراسر کشور آثار خود را با موضوع وقف شامل آیات کلام وحی، احادیث ائمه اطهار(ع)، جملات عرفانی بزرگان و کلام امام رهبری می توانند تا نیمه بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره واقع در این اداره کل ارسال کنند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام افزود: آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی، هنری وقف، چشمه همیشه جاری اواخر بهمن ماه جاری با مشارکت دستگاه های فرهنگی استان برگزار و در هر رشته پنج اثر و در مجموع 15اثر به عنوان برگزیده ملی معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار