فرمانده انتظامی ایوان گفت: هشت توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر به همراه مقادیری انواع مواد مخدر در راستای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
کد خبر: ۱۵۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ 23 December 2015
فرمانده انتظامی ایوان گفت: هشت توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر به همراه مقادیری انواع مواد مخدر در راستای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ شهرام امیریان اظهار کرد: دستگیر شدگان از خرده فروشان اصلی مواد مخدر بوده و همگی دارای سوابق کیفری هستند که در سه عملیات موفق پلیسی دستگیر شدند.
وی افزود: خرده فروشان مواد مخدر نباید در فرایند اعمال مجرمانه خود احساس امنیت کنند و پلیس در راستای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز برخورد قاطع با این افراد را در دستور کار دارد.
فرمانده انتظامی ایوان ادامه داد: در این طرح یک باب منزل مسکونی که به پاتوق خرده فروشان و معتادان پرخطر تبدیل و باعث آزردگی خاطر اهالی محل شده بود، پلمپ و بانیان آن دستگیر شدند که این امر رضایت شهروندان را در پی داشت.
یرهنگ امیریان تاکید کرد: پلیس با قاطعیت تمام با هنجارشکنان، مخلان نظم و امنیت عمومی و سوداگران مرگ برخورد می کند و اجازه نخواهد داد آسایش و آرامش را از مردم سلب و جوانان این دیار را منحرف و اسیر مواد مخدر کنند.
وی یادآور شد: متاسفانه گرایش به مصرف مواد مخدر، تغییر از مواد مخدر سنتی به صنعتی و کاهش سن مصرف در بین جوانان، خطر توسعه و فراگیر شدن این بلای خانمان سوز را به یک حقیقت تلخ اجتماعی تبدیل کرده است.
سرهنگ امیریان اضافه کرد: ترویج آموزه های دینی، توسعه آموزش های همگانی، حساس کردن خانواده ها نسبت به این آسیب خطرناک و هم افزایی جدی میان نهادهای متولی بهترین ابزارهای جلوگیری از توسعه مواد مخدر است.
وی به خانواده ها توصیه کرد مراقب جوانان خود باشند و از دوستانشان شناخت پیدا کنند، زیرا یکی از دلایل روی آوردن جوانان به سمت و سوی مصرف مواد مخدر داشتن دوستان ناباب و معتاد است.
فرمانده انتظامی ایوان از شهروندان درخواست کرد در اجرای این طرح ها پلیس را با گزارش اخبار در زمینه تهیه ، توزیع و فروش مواد مخدر با تلفن 110 یاری کنند./م

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار