نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با مرجع عالی‌قدر شیعیان حضرت آیت‌الله سیستانی در نجف اشرف دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۱۴۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 14 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با مرجع عالی‌قدر شیعیان حضرت آیت‌الله سیستانی در نجف اشرف دیدار و گفت و گو کرد.
آیت‌الله محمد نقی لطفی، امام‌جمعه ایلام و جمعی دیگر از مسئولان استان ایلام و رئیس بازسازی عتبات عالیات استان ایلام در شهر مقدس نجف با آیت‌الله سیستانی دیدار و گفت‌وگو کردند.
آیت‌الله سیستانی در این دیدار با تقدیر از مسئولان جمهوری اسلامی ایران در برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی در سال جاری، اظهار کرد: سلام ما را به مردم شیعه و ولایتمدار استان ایلام و کشور ایران اسلامی برسانید.
 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام در این دیدار در این نشست ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای استقبال و اعزام زائران حسینی از استان ایلام به کشور عراق، اظهار کرد:  تلاش مرجع عالی‌قدر در عراق، مردم و  مسئولان این کشور به‌ویژه مرزبانی عراق  در برگزاری مراسم اربعین حسینی، این اجتماع تاریخی و باعظمت در کمال آرامش و امنیت ستودنی است.
وی، با تشریح شرائط اجتماعی و مذهبی استان ایلام  و درباره فعالیت‌های حوزه‌های علمیه در این استان و همچنین عزم جزم مسئولان و برنامه‌ریزی برای ایجاد زیرساخت‌ها و خدمات‌دهی مناسب به  زوار عتبات عالیات سخن گفت./پ

منبع: خبرگزاری تی نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار