شهر مهران که در سالیان گذشته به محل تردد زوار اربعین حسینی مبدل شده امسال نیز پذیرای این عزیزان است.
کد خبر: ۱۳۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳ 25 November 2015
استان ایلام و خاصه  شهر مهران در سالیان گذشته به محل تردد زوار اربعین حسینی مبدل شده و مورد استقیال گسترده مردم قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار تابناک ایلام، در چند سال گذشته افزایش تعداد زوار اربعین باعث شده که مسئولین هم در کنار مردم امکاناتی را برای خدمات رسانی به زوار در نظر بگیرند و خدمات رفاهی بیشتری به زائرین ارائه دهند.

مردم این شهر خالصانه تمام امکانات خود را در این راستا بسیج کرده و آماده پذیرایی از عاشقان حسینی هستند.

خانواده شهدا و ایثارگران نیز در این کنگره بزرگ سهم ویژها ی دارند  و خیل عظیمی از همسران و مادران شهدا در حال برنامه ریری پخت و پز غذای زائران حسینی خود را آماده کرده اند.

تاکنون قریب 500 تن ازخانواده شهید و ایثارگر در محل بنیاد و ساختمانهای وابسته یه این بنیاد اسکان یافته اند .

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مهران اظهار کرد تا کنون مهمانسرای این بنیاد به ظرفیت 50 نفر جهت این مهم اختصاص یافته است .

محمد خضری ،  افزود ، در حال حاضر عزیزان مهمانان و زائرین حرم حسینی پس از بدو ورود مورد استقبال وپذیرش همکاران قرار گرفته و با نهادهای مرتبط هماهنگی می شود که چنان چه مشکلی دارند مرتفع شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مهران تصریح کرد: که این عزیزان به پایانه مرزی منتقل و در آنجا نیز پس از انجام امورقانونی ترددبه کشور عراق اعزام می شوند.

محمد خضری افزود ، زائران  اربعین حرم حسینی اسکان یافته با ترکیب سنی سی تا پنجاه ساله و از استانهای خراسان ، تهران، اصفهان، گیلان ، مرکزی ، مازندران و همدان می باشند .

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مهران اظهار امیدواری کرد تا کنون به حمدالله مشکل خاصی پیش نیامده وتمام زائران عزیز از سلامتی کامل برخوردار می باشند.

خضری تاکید کرد با نهادهای مرتبط با امور اعزام هماهنگی شده و چنانچه مشکل خاصی پیش آیدمراجعین  به هلال احمر و مراکز بهداشتی و درمانی اعزام می شوند.

وی افزود ، اساسی ترین مشکل مهران در این ایام پارکینگ است و در حال حاضر پارکینگ های وابسته به این نهاد تکمیل شده و با نهادهای دیگر باید هماهنگی شود.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مهران در ادامه گفت با هماهنگی انجام شده  چنانچه عزیزان جانباز ویلچری مهمان داشته باشیم پیش بینی لازم انجام شده و به مجتمع رفاهی سپاه منتقل می شوند.

وی افزود در حال حاضر یک پایگاه صلواتی با مدیریت فرزندان عزیز شاهد در مهران بصورت خودجوش در پل زائر فعالیت می نماید و  الحمدالله منشا خدمات ارزشمندی تاکنون بوده است . / ز

تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار