خدمت‌رسانی پلیس به زائران حسینی به‌نوعی عشق و ایثار است تا یک وظیفه اداری؛
کد خبر: ۱۳۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 24 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، استاندار ایلام خدمت‌رسانی پلیس به زائران را عشق و ایثار دانست و گفت: حجم عمده مأموریت اربعین بر دوش نیروی انتظامی است.

«محمدرضا مروارید» در جلسه هماهنگی قرارگاه اربعین استان ایلام، اظهار کرد: پس از اربعین سال گذشته با برگزاری جلسات متعدد و تشکیل کمیته‌های مختلف، استان ایلام آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی را احراز کرده است.

وی با بیان این‌که در این راهپیمایی عظیم مردمی، نیروی انتظامی از نظر اجرایی بار بزرگی را بر دوش می‌کشد، در واقع خدمت‌رسانی پلیس به زائران حسینی به‌نوعی عشق و ایثار است تا یک وظیفه اداری، خاطرنشان کرد: امکانات خوبی از سوی نیروی انتظامی تدارک دیده‌شده که توقف زائران را در مرز به حداقل زمان ممکن رسانده است.

استاندار ایلام مشارکت مردم را بسیار چشمگیر دانست و گفت: موکب‌های مردمی که در شهر مهران و دیگر نقاط استان راه‌اندازی شده‌اند آماده هستند تا روزانه 135 هزار غذا را در میان زائران توزیع کنند.

وی با تأکید بر ضرورت تأمین زیرساخت‌های دائمی در مرز مهران و استان ایلام برای سال‌های آتی از نیروی انتظامی به‌علت استقرار حجم عظیمی از امکانات و نیرو در پایانه مرزی مهران قدردانی کرد./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار