فرمانده انتظامي استان ايلام با تأکيد بر اينکه کارکنان پليس نمي توانند در تبليغات انتخاباتي کانديدهاي مجلس شوراي اسلامي مشارکت کنند از آمادگي کامل پليس استان براي اجراي دو مأموريت اربعين و انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴ 10 November 2015

فرمانده انتظامي استان ايلام با تأکيد بر اينکه کارکنان پليس نمي توانند در تبليغات انتخاباتي کانديدهاي مجلس شوراي اسلامي مشارکت کنند از آمادگي کامل پليس استان براي اجراي دو مأموريت اربعين و انتخابات خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام، سردار "علي دولتي " در مراسم صبحگاه مشترک يگان هاي انتظامي استان ايلام اظهار داشت: پليس در جامعه نماد نظم و انضباط است و بايد کارکنان ناجا در اجراي مأموريت ها نظم را مبناي کار خود قرار دهند.

وي ادامه داد: به هر اندازه که نيروي انتظامي به مقوله قانون گرايي در جامعه پايبند باشد به همان ميزان جامعه در مسير قانون پذيري گام بر مي دارد.

فرمانده انتظامي استان ايلام در ادامه به برنامه هاي پليس در ادامه سال 94 اشاره کرد و گفت: اربعين حسيني و انتخابات مجلس شوراي اسلامي دو مأموريت سنگين پليس ايلام در آينده است که طرح هاي عملياتي اين دو مأموريت آماده و به رده هاي مختلف انتظامي ابلاغ شده است .

وي با اشاره به اينکه از سال گذشته جلسات متعددي با حضور مسئولان ناجا در پايانه مرزي مهران برگزار شده است ، گفت: ناجا امکانات خوبي را در مرز مستقر کرده است و اميدواريم با اعزام نيروهاي کمکي بتوانيم بهترين خدمات را به زائران حسيني ارائه نمائيم .

سردار" دولتي " تلاش سازمان ها و نهادهاي دولتي استان را در بهبود زيرساخت ها و رفع مشکلات قابل تقدير دانست و گفت: استان ايلام براي پذيرايي از زائران اباعبدالله الحسين (ع) در اربعين آماده تر از سال گذشته است .

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه به موضوع برگزاري انتخابات در پايان سال 94 اشاره کرد و گفت : نيروي انتظامي با وجود مأموريت هاي روزمره از هم اکنون طرح هاي ويژه خود را براي برگزاري انتخابات آرام آماده کرده است .

وي با تأکيد براينکه وظيفه نيروي انتظامي در موضوع انتخابات تأمين امنيت اين حماسه مردمي است گفت: مشارکت کارکنان نيروي انتظامي در تبليغات انتخاباتي کانديداها بر اساس قانون ممنوع است و اين موضوع توسط دستگاههاي نظارتي پليس استان همواره کنترل خواهد شد .

فرمانده انتظامي استان ايلام با تأکيد بر لزوم احراز آمادگي کامل براي اجراي اين دو مأموريت پيش رو از کارکنان پليس استان خواست در اجراي مأموريت هاي محوله رعايت حقوق شهروندي را مبناي کار خود قرار دهند .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار