راهپیمایان ایلامی از ساعت ها پیش در مسیر های راهپیمایی تجمع و منتظر آغاز راهپیمایی 13 آبان بودند، سرود جمعی دانش آموزان مدارس نواحی مختلف شهر ایلام در حاشیه این راهپیمایی نیز اجرا شد.
کد خبر: ۱۲۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ 04 November 2015

راهپیمایی 13 آبان ماه امسال از ساعت 9 صبح امروز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل های دانشجویی با شعار مرگ بر آمریکا همزمان در سراسر کشور، در ایلام از میدان 22 بهمن تا میدان شهید کشوری برگزار شد.
به گزارش تابناک ایلام،راهپیمایان ایلامی از ساعت ها پیش در مسیر های راهپیمایی تجمع و منتظر آغاز راهپیمایی 13 آبان بودند، سرود جمعی دانش آموزان مدارس نواحی مختلف شهر ایلام در حاشیه این راهپیمایی نیز اجرا شد.
حضور شخصیت ها و مسوولان استانی و کشوری در جمع راهپیمایی 13 آبان امسال نمود خاصی به خود یافته بود.
در این مراسم باشکوه قشرهای دانشجو و دانش آموز بیش از همه به چشم می خورد، آنان با در دست داشتن پرچم و پلاکادرهای مختلف اتحاد خود را به جهانیان ثبات کردند.
راهپیمانان با حمل پلاکاردهای حاوی شعارهای استکبارستیزی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل،مرگ بر رژیم آل سعود، آمریکا ام الفساد قرن است، شعار هر مسلمان مرگ بر آمریکا و ... پرچم آمریکا و اسرائیل را به عنوان نمادهای اسکتبار جهانی به آتش کشیدند و سیاست های تجاوزکارانه نظام سطله و استکبار جهانی را محکوم کردند.
امروز همه مردم آمده بودند تا در کنار هم، ایستادگی در برابر استکبار و دشمنی ها را نشان دهند و وحدت خود را یکبار دیگر به رخ کسانی که در پی توطئه و فشار بر ملت ایران و انقلاب هستند به اثبات برسانند.
در پایان راهپیمایی نیز قطعنامه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در چند بند قرائت شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار