فرماندار دهلران:
فرماندار دهلران از آمادگی این شهرستان برای استقبال از زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: می‌کوشیم با برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب، امسال خدمت‌رسانی بهتر و بیشتری به زوار عتبات عالیات داشته باشیم.
کد خبر: ۱۲۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸ 03 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، فرماندار دهلران از آمادگی این شهرستان برای استقبال از زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: می‌کوشیم با برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب، امسال خدمت‌رسانی بهتر و بیشتری به زوار عتبات عالیات داشته باشیم.

«امیدعلی سبزی» در نشست هماهنگی ستاد اسکان و استقبال از زائرین اربعین حسینی در این شهرستان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مسئولان و تلاش و جدیت ستادهای مردمی اربعین، تدارک خوبی برای میزبانی از زوار در این منطقه اندیشیده‌ایم.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم دهلران از زوار عتبات عالیات در اربعین سال گذشته افزود: مردم این شهرستان مرزی هم‌چون سال‌های دفاع مقدس امسال نیز آماده پذیرایی مطلوب از زوار اربعین حسینی هستند.

سبزی بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان و بسیج امکانات برای پذیرایی از زائرین حرم اباعبدالله الحسین(ع) تأکید و خاطرنشان کرد: با همکاری و تلاش دستگاه‌های اجرایی و از همه مهم‌تر حضور خودجوش مردم، امسال در ارائه خدمات به زائرین بهتر از گذشته خواهیم بود.

فرماندار دهلران بر ضرورت تأمین زیرساخت‌های محل استقبال از زائرین در دهلران تأکید و تصریح کرد: سرویس‌دهی مناسب به زوار، ساماندهی نذورات مردمی، اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی باید مدنظر متولیان امر باشد.

وی با اشاره به نقش مهم ستاد مشارکت‌های مردمی اربعین در این شهرستان گفت: همکاری و همراهی مردم در قالب ستادهای مردمی با مسئولان از نکات حائز اهمیت استقبال و پذیرایی از زوار است

به گزارش ایسنا، پارسال بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر عتبات عالیات در ایام منتهی به اربعین از مرز مهران تردد کردند و امسال پیش‌بینی می‌شود این میزان تا دو میلیون نفر افزایش یابد./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار