معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:

عقب‌ماندگی استان ایلام در حوزه پسماند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: استان در حوزه پسماند عقب‌ماندگی دارد و در این زمینه معاونت عمرانی استانداری برای ایجاد کارخانه بازیافت و مرکز پسماند آماده مساعدت به شهرداری است.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵ 11 June 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هژبری در نشست تعاملی با دادستان مرکز استان ایلام، بازرس کل استان، شهردار و اعضای شورای شهر جهت بررسی عملکرد شورا و شهرداری و تأکید بر انجام صحیح وظایف شهرداری، عنوان کرد: برنامه جامع حوزه عمرانی شهرداری‌های استان تدوین شود.

وی ضمن تقدیر از شهرداری‌های استان در عمل به ۲۸ وظیفه سنگین و خدمت‌رسانی به مردم، اظهار کرد: شهرداری بعنوان متولی شهر و نظارت کننده بر شهرسازی اگر به درستی عمل کند، نزد مردم سرمایه اجتماعی زیادی خواهند داشت.

هژبری گفت: برای داشتن چشم‌انداز و پیشرفت در حل مهم‌ترین زیرساخت‌های شهری، برنامه جامع حوزه عمرانی شهرداری ها باید تدوین شود تا مشخص باشد در حوزه‌های مختلف پسماند، فضای سبز، ترافیک، آرامستان، بلوارها، پارکها و سد معابر در سال آینده چه وضعیتی خواهد داشت.

وی اربعین را دریچه توسعه استان ایلام دانست و گفت: به خاطر اربعین قدرت چانه‌زنی مسئولان استانی در مرکز کشور افزایش یافته و از محل اربعین کمک‌های خوبی به شهرداری‌های استان انجام شده‌ است.

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: با تلاش معاونت عمرانی استانداری و مساعدت وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها، برنامه تکمیل سامانه پایش تصویری شهرها و مسیرهای منتهی به اربعین در حال عملیاتی شدن است.

وی افزود: تجهیز ناوگان آتش نشانی استان، اختصاص ۵۰۰ باکس زباله، نوسازی اتوبوس‌ها و... به برکت اربعین در استان انجام شده است.

هژبری از پشتیبانی دستگاههای نظارتی، بازرسی و دادستانی در حمایت از شهرداری‌ها تقدیر کرد و گفت: نافی خدمات کارکنان خدوم شهرداری نیستیم ولی برخی کاستی‌ها می‌تواند این خدمات را تحت‌الشعاع قرار دهد که شهرداری باید با ارائه برنامه جامع بتواند حداکثر رضایتمندی را ایجاد کند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار