رئیس فدراسیون تیراندازی؛

اختصاص ۵۰ اسلحه اهداف پروازی( تراپ) به استان ایلام

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت : ۵۰ اسلحه اهداف پروازی( تراپ) به استان ایلام اختصاص یافته و برنامه‌ریزی بسیار ویژه‌ای برای توسعه تیراندازی به اهداف پروازی در سطح کشور انجام داده ایم.
کد خبر: ۱۱۶۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷ 05 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ مرتضی قربانی مجمع عمومی انتخابات رئیس هیات تیراندازی استان ایلام بیان داشت : تیراندازی ایران سال ۱۴۰۲ را با کسب سه سهمیه المپیک توسط "شرمینه چهل امیرانی" و " فاطمه امینی" در تفنگ ۱۰ متر و "محمد بیرانوند" در رشته تراپ به پایان رساند و در سال ۱۴۰۱ نیز "هانیه رستمیان" نخستین سهمیه کاروان ایران در رشته تیراندازی را برای المپیک پاریس به دست آورد.

وی اظهار داشت : ایلام پس از تهران، دومین استان از لحاظ امکانات رشته تیراندازی در کشور است.

قربانی افزود : برای تأمین فشنگ اهداف پروازی بازدیدی از مجموعه‌های سلاح و مهمات سازی انجام شد و امروز باید گفت که بهترین فشنگ‌های تولید داخل در اختیار تیراندازان این رشته ورزشی قرار دارد.

وی ادامه داد : با توجه به اینکه تیراندازی یکی از رشته‌هایی است که در دین مبین اسلام به آن سفارش شده است، انتظار داریم با ترویج این ورزش، شاهد فعالیت روزافزون جوانان در این رشته مفرح ورزشی باشیم.

قربانی  با قدردانی از زحمات ورزشکاران فعال در رشته تیراندازی در کشور، خاطرنشان کرد: اولین مدال طلای این رشته توسط" جواد فروغی" ورزشکار ایلامی به دست آمده است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار