رسالت و مأموریت مجلس در ریل‌گذاری قوانین درست و گره ‌گشایی از مشکلات مردم است

نماینده مردم شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت : رسالت و مأموریت مجلس در ریل‌گذاری قوانین درست و گره ‌گشایی از مشکلات مردم است که با جدیت توسط خادمان مردم دنبال خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰ 06 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ اسدالله چراغی در نشست شورای اداری بخش موسیان  بیان داشت : قوه مقننه از طریق قانون‌گذاری و نظارت بر حُسن اجرای قوانین، شرایط لازم را برای دولت در راستای رفع مشکلات فراهم می‌کند.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در دهلران و بخش‌های این شهرستان، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، باید اولویت‌ها منطقه را در حوزه مختلف شناسایی و با برنامه‌ریزی موضوعات را پیگیری و در جذب اعتبارات همت کنند.

چراغی  بر ضرورت تشکیل کارگروه‌های چهار گانه در حوزه های بهداشت، راه، کسب و کار و کشاورزی در شهرستان دهلران تاکید کرد و تاکید کرد : چهار نفر مدیر کاربلد و توانمند این کارگروه‌ها را مدیریت و بدون وقفه مشکلات حوزه کارگروه خود را دنبال کرده و بایستی به نتیجه برسانند.

وی  به پیگیری‌های انجام شده در خصوص چهار خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک و مهران اشاره کرد و  خاطرنشان کرد : این امر باید به صورت عملیاتی و اجرایی دنبال شود و لاکپشتی کار کردن در این زمینه قابل قبول نیست.

چراغی گفت :  مدیران با جدیت، با برنامه و اولویت بندی، مشکلات را پیگیری کنند و از روزمرگی و پشت میز نشینی خارج و میدانی کار کنند.

صادقی فرماندار ویژه دهلران نیز  اظهار داشت : پیگیری امورات با اولویت در هر بخشی می‌تواند نقش موثری در رفع مشکلات مردم و تسریع در امور مردم داشته باشد.

وی مطرح کرد :  رفع مشکلات آب شرب روستاهایی که زیر نظر قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) و با همکاری وزارت نیرو انجام می شود، نیازمند تسریع در پیگیری برای تزریق اعتبارات لازم است.

صادقی ادامه داد : ما با تلاش مضاعف و لحاظ کردن محرومیت به خوبی در جذب اعتبارات عمل خواهیم کرد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار