پیام استاندار ایلام به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

استاندار ایلام در پیامی با تسلیت سالروز رحلت جانگداز و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، سال‌روز قیام ۱۵ خرداد را گرامی داشت.
کد خبر: ۱۱۶۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶ 03 June 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ متن پیام حسن بهرام‌نیا به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سی و پنجمین سالگرد رحلت جانگدازِ بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، یار و یاور مظلومان و ندای فروخورده ستمدیده‌گان عالم، حضرت امام خمینی (ره) فرصتی مغتنم برای تجدید عهد با آرمان‌های بلند الهی و انسانی آن امام عظیم‌الشأن است.

امام عزیزی که در ۱۵ خرداد سال ۴۲ آغازگر نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی شد و با درهم‌شکستن استبداد و استکبار و طاغوت زمانه، خواست و اراده یک ملت خداجوی را به منصه ظهور گذاشت و با خود عزت، استقلال، شکوه، عظمت و جلال را برای ایرانیان به ارمغان آورد.

 امروز بعد از گذشت بیش از سه دهه از رحلت امام راحل (ره) نه تنها یاد و نامش در بین مردم ایران، بلکه در میان تمامی ملت‌های آزاده جهان، زنده و جاوید است و انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه خلف برحق و صالحش، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دوران چهل ساله بلوغ خود را سپری کرده و با صلابت و اقتدار در مسیر عزت و تعالی به پیش می‌رود.

مسیر سراسر عزت و افتخاری که در راه آن شهیدان زیادی در ادوار مختلف، خود را فدا کرده‌اند؛ شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای حرم، شهدای امنیت، شهدای هسته‌ای و ... شهدای خدمت؛ شهیدان رجایی و باهنر، بهشتی، رئیسی و یاران باوفایشان که ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره آنها، بر روان پاکشان درود می‌فرستیم. 

اینجانب سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، قافله‌سالار قیام خونین پانزده خرداد؛ حضرت امام خمینی (ره) را به مردم شریف، ولایت‌مدار و انقلابی استان ایلام تسلیت گفته و یاد و خاطره شهدای قیام خونین پانزده خرداد را گرامی داشته و بر روان پاک آنها درود فرستاده و بار دیگر با شهدا و امام شهیدان و خلف صالح ایشان مقام معظم‌رهبری (مدظله‌العالی) تجدید میثاق می‌بندیم.
در پایان موفقیت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار