تجلیل از خانواده های اهدا کنندگان/ اهدای عضو یک ایثار ستودنی است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت : با هر اهدای عضو، ۸ نفر می‌توانند از مرگ نجات یابند و جان دوباره بگیرند و فردی که اهدای عضو می‌کند به عنوان آثار ماتاخر برای او در نظر گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵ 04 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر هدایت حیدری‌زاد در مراسم تقدیر از خانواده‌های اهداء‌کنندگان عضو استان ایلام  بیان داشت : خداوند در قرآن کریم در این سوره مبارکه می‌فرمایند: هرکس جان احدی را نجات دهد مانند آن است که جان همه مردم را نجات داده است.

وی افزود : اهدای عضو یک ایثار ستودنی و جلوه‌ای از آموزه‌های دینی و حس نوع‌دوستی است که با وجود از دست دادن عضو خانواده خود، به فکر نجات جان دیگر انسان‌ها هستند. 

دکتر شهرام کارگر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز  با بیان اینکه پنج اهدای عضو در استان ایلام صورت گرفته است، اظهار کرد : اولین مورد اهدای عضو استان توسط مرحوم برزگر در اسفند ۱۴۰۰ انجام شد و آخرین آن مربوط به اهدای عضو مرحوم علیزاده بود.

 ابوالحسن مهدوی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام نیز در این مراسم یادآور  شد : اهدای عضو سخت‌ترین کاری است که خانواده‌ افراد می‌توانند با این تصمیم جان افراد زیادی را نجات دهند و جان‌بخش آن‌ها بوده و می‌توانند زمینه‌ساز یک کار خیر عظیم باشند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار