نماینده ولی فقیه در استان؛

پیام رهبر معظم انقلاب به دانشجویان آمریکا، جغرافیای سیاسی مقاومت را تغییر داد

امام جمعه ایلام گفت : پیام رهبر معظم انقلاب به دانشجویان آمریکا، از سنخ دعوت انبیاء برای هدایت بشر است که ادبیات، محتوای عالی و فاخری دارد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۶۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵ 31 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار بیان داشت : امروز یک حرکت بزرگ در مقیاس جهانی علیه ظلم آغاز شده و رهبر معظم انقلاب، نقش هدایت آن را برعهده گرفته است و راه درست را نشان می‌دهد و در سطح جهان اسلام نقش آفرینی می‌کند.

وی افزود : رهبر معظم انقلاب اسلامی در این نامه، دانشجویان را به وحدت و همدلی، اسلام و مفاهیم متعالی قرآن دعوت می‌کند و جغرافیای سیاسی جدیدی را در دنیا ترسیم می‌کند.

امام جمعه ایلام  با بیان این که روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد روز‌هایی تاریخی در انقلاب اسلامی است، اظهار داشت : امام راحل نقش بزرگی در قرن حاضر ایفا کرد، رسالت پیامبران را تحقق بخشید و پیامبرگونه انسان‌ها را از ظلم، جهل و نادانی به خدا، عدالت و دانش دعوت و بین دین و دنیا، ماده و معنویت پیوند جدیدی ایجاد کرد.

وی مطرح کرد : حضرت امام خمینی (ره) ایران را از بردگی آمریکا و نظام سلطه رها کرد، به ملت ایران هویت بخشید و کشور را از تسلط ذلت بار آمریکایی‌ها نجات داد.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار یاد آور شد :  انقلاب اسلامی نه تنها در کشور تاثیرگذار شد؛ بلکه دین و اسلام را در دنیا احیاء کرد که آثار آن امروز در دنیا مشهود است.

وی خاطر نشان کرد : مجلس می‌تواند وضعیت موجود را برای رسیدن به نقطه مطلوب تغییر دهد و اگر مجلس به خوبی عمل کند، مسیری ترسیم خواهد شد که بودجه‌ها و اعتبارات در مسیر ریل گذاری شده قرار بگیرد.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی بر اساس شریعت متناسب با شرایط امروز جامعه قوانینی تصویب کند که مشکل گشای جامعه کنونی باشد.
امام جمعه ایلام با ا اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به آغاز کار دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ابراز کرد: این پیام شاخص و چراغ راهی برای ارزیابی مجلس و نمایندگان است.

وی تاکید کرد : نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جهاد شبانه روزی، اخلاص، کار برای خدا را در سرلوحه کار خود قرار دهند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار