استاندار ایلام با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی همواره بر سفری ارزان، راحت و آسان برای زوار اربعین حسینی تاکید داشتند، گفت: اربعین امسال با گرامیداشت نام و یاد شهدای خدمت متفاوت خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۶۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶ 27 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام‌نیا روز یکشنبه در جلسه ستاد اربعین استان ایلام، با گرامیداشت یاد و نام شهید جمهور و شهدای خدمت، اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم به ویژه در ایام اربعین حسینی بهترین قدرشناسی از شهید جمهور و سید محرومان است.

وی تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی همواره بر سفری ارزان، راحت، آسان و ایمن برای زوار اربعین حسینی تاکید داشتند و سال گذشته نیز تلاش شد که این امر در استان ایلام با تمام توان تحقق یابد.

استاندار ایلام بیان کرد: سال گذشته زوار اربعین رضایت بسیار خوبی از برگزاری اربعین حسینی در استان داشتند و امسال نیز باید با هم‌افزایی همه مردم، مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی به گونه‌ای مدیریت شود که امسال هم همان رضایت‌مندی سال گذشته بلکه بیشتر در بین زوار عتبات عالیات ایجاد شود.

بهرام‌نیا با تاکید بر اینکه اربعین امسال، متفاوت‌تر از سال گذشته است، یادآور شد: امسال همه زوار اربعین حسینی به طور قطع بر روی کوله‌پشتی و پیشانی‌بندهای خود نام شهدای خدمت را حک خواهند کرد و یاد سید محرومان را در مسیر اربعین زمزمه و گرامی خواهند داشت.

وی تاکید کرد: به طور قطع با تأسی از شهید خدمت، همه اعضای کمیته های ستاد اربعین استان امسال با روحیه‌تر از سال گذشته پای کار خواهند بود.

استاندار ایلام ابراز کرد: در راستای گرامیداشت یاد و نام شهید جمهور و به پاس قدرشناسی مردم استان از خدمات شهدای خدمت، مسیر پل زائر شهر مهران تا پایانه مرزی به عنوان بزرگراه قدس و مسیر ایلام تا شهر مهران به عنوان بزرگراه شهید جمهور نامگذاری می‌شود./م

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار