در انتخابات پیش رو؛
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام گفت : ما باید به دنبال یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی باشیم، کسی که خود را نه ولی مردم بلکه خادم مردم بداند. کسی باشد که گفتمانش با گفتمان انقلاب و امامین انقلاب در تضاد نباشد و نگاهش نه به غرب بلکه به همه ظرفیت‌های داخلی باشد.
کد خبر: ۱۱۶۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸ 27 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار قدرت کریمیان در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی ناحیه مقاومت شهرستان چوار ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، با اشاره به اینکه رئیس جمهور شهید ما در میلاد امام رضا (ع) کار خود را شروع و با میلادش تمام کرد، بیان داشت : آیت‌الله رئیسی باید آسمانی می‌شد، به درجه‌ای از عرفان رسیده بودند که باید در کنار خداوند آرام می‌گرفت.

وی افزود : ایشان یک شخصیت بسیار بی‌نظیر و تاثیرگذار در عالم اسلام بود که همه مراتب معنوی را به زیبایی طی کرد و در نهایت خداوند متعال این عزیز را به سوی خود فراخواند.

سردار کریمیان ادامه داد : شهید رئیسی عمر ریاست با برکت خود را وقف نظام و انقلاب کرد و هیچگاه از این راه خسته نشد و به واسطه مقام و جایگاهی که داشت پلی را برای رسیدن به ثروت و قدرت خود نساخت و این جایگاه را پلی قرار داد بین خداوند متعال و مردم برای خدمتگزاری بیشتر و تمام قد این مهم را در عمل اثبات کرد و خود را خادم ملت معرفی کرد.

وی  تاکید کرد : این شهید راه خدمت در سخت‌ترین شرایط اخلاق را رعایت کرد و حتی برای آن نامزدی که به سواد ایشان کنایه زد، در حالی که ایشان دارای مدرک دکترای فقه و حقوق بودند، مجتهد و سه دوره نماینده خبرگان رهبری و ریاست قوه قضائیه در رزومه کاری خود داشتند، از خداوند طلب مغفرت کرد و همواره این نگاه اخلاق مدارانه در طول دوره ریاست جمهوری نیز همراه ایشان بود.

 جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام  خاطرنشان کرد :  شهرستان چوار دارای مراکز غنی از نفت و گاز است و در کل یک شهرستان صنعتی است، بنابراین نگاه مدیران و مسئولان به این خطه نیز باید صنعتی باشد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار