کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در روستای "چالاب" مهران با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در مراسمی با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی این استان تومان به زمین زده شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳ 26 May 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام روز یکشنبه در حاشیه کلنگ زنی این مدرسه، اظهار کرد: این مدرسه ۶ کلاسه با زیر بنای یک‌هزار متر مربع در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع احداث می‌شود.

"جلال حمره" با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز همواره در تاریخ ماندگار هستند، گفت: این مدرسه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به همت بانیان خیر برای دانش‌آموزان منطقه محروم و روستایی چالاب در شهرستان مرزی مهران ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به نقش سازنده و موثر خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی است، ابراز کرد: میزان تعهد خیران مدرسه‌ساز در سال جاری تاکنون ۸۰۰میلیارد ریال و از محل مسئولیت‌های اجتماعی نیز بیش‌ از یک هزار میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام با اشاره به توجه رئیس جمهور شهید و دولت سیزدهم به مناطق محروم، خاطرنشان کرد: ۷۰درصد فضاهای آموزشی که از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون در این استان اجرایی شده در مناطق محروم بوده است./م

بیشتر بخوانید :

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار