استانندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت : آیت‌الله شهید رئیسی ذوب در ولایت و خدمت بود و خط قرمز او محرومین، فسادستیزی و رانت و رانت‌خواری و تکریم مردم و عمل به توصیه‌های رهبری بود.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰ 25 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا  در مراسم سوگواری شهادت خادم‌الرضا، شهید آیت‌الله دکتر رئیسی رییس‌جمهور و همراهان ایشان بیان داشت:  اساس انقلاب اسلامی ایران بر مردم‌داری، قرآن‌محوری و ولایت‌محوری است و نهضت و انقلابی که این ویژگی‌ها را دارد هیچ‌گاه به بن‌بست نمی‌رسد و از مصادیق آن قیام عاشورا در کربلا به‌عنوان یک تجربه بزرگ تاریخی است.

وی افزود : در دهه پنجم از عمر پر برکت انقلاب هستیم و شاهد هستیم که دشمن برای سست کردن پایه‌های نظام و فروپاشی آن از همه ساز و کار‌ها استفاده کرده است، اما نهال انقلاب امروز به درخت تناور و تنومندی تبدیل شده و تلاش دشمنان بی‌ثمر است.

استاندار ایلام ادامه داد : هنگامی که نهال انقلاب اسلامی جوان بود این کشور مورد هجوم بیگانگان بود و مردم، انفجار دفتر نخست‌وزیری، ترور نافرجام رهبری و انفجار حزب جمهوری اسلامی را تجربه کردند و همه می‌گفتند بعد از انفجاز دفتر حزب جمهوری‌اسلامی باید فاتحه انقلاب خوانده شود سپس در هشتم شهریور شاهد انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر بودیم و شاهد ترور‌ها و انفجار‌های زیادی بودیم ولی آب از آب تکان نخورد و امام راحل بعد از انفجار دفتر نخست‌وزیری عنوان کردند انقلاب و نهضت ما قایل و متکی به شخص نیست اگر چه رجایی و باهنر رفتند ولی خدا هست.

بهرام نیا تاکید کرد : شهید رئیسی تاکید داشتند که وحدت باید نصب‌العین همه باشد و این توصیه رهبری بود که آیت‌الله رئیسی دنبال می‌کرد و رضای خدا را عمل کرد. تا پایان دولت همه با هم، هم‌قسم شده‌ایم و میثاق بسته‌ایم جدی‌تر از شهید‌خدمت، با همه وجود برای خدمت به مردم سر از پا نشناسیم و پنج‌شنبه و جمعه و تعطیلی نداشته باشیم و برای پاس‌داشت میراث ماندگار شهیدجمهور این مسیر را محکم ادامه تا پروژه‌هایی که مد نظر شهید‌جمهور بود به بهره‌برداری برسند.

استاندار ایلام بیان داشت: مسیر ایلام - مهران همواره مورد تاکید آیت‌الله رئیسی بود و این مسیر که زمانی زائران برای رسیدن به مقصد ۱۵ ساعت معطل می‌شدند، اما امروز در فاصله یک ساعت این مسیر طی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد : از همه کسانی که در مساجد و حسینه‌ها سوگواری کردند و در این عزا و ماتم بزرگ که سایه‌اش بر ایران اسلامی سترگ و سنگین بود، تسلیت گفتند و برای کاهش این آلام با هم همدردی کردند، قدردانی می‌شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار