مسئول محیط زیست شرکت پالایش گاز ایلام گفت : از بازچرخانی بیش از ۳۷ هزار متر مکعب آب خروجی از تصفیه خانه صنعتی این شرکت در طول سال ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ 23 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ طهماسبی بیان کرد : این شرکت همسو با مسئولیت‌های اجتماعی مبنی بر تولید پاک، ایمن و بهره‌ور خود را مکلف به صیانت از محیط زیست و ارزش‌های زیست محیطی می‌داند.

وی افزود : نصب دوربین‌های پایش بصری بر آنالایزر خروجی پساب، کاشت ۳۰۰ اصله نهال از گونه‌های بومی و مقاوم به کم آبی و انجام ۴ دوره پایش زیست محیطی و انطباق بیش از ۳۳۰ پارامتر در هر دوره مطابق با الزامات سازمان حفاظت محیط زیست و ارائه خود اظهاری فصلی به آن سازمان از اقدامات شاخص این شرکت به منظور حفظ محیط زیست بوده است.

طهماسبی  از پیگیری و نصب فلومتر بر روی خروجی تصفیه خانه پساب صنعتی و اتصال آن به سامانه برخط اداره کل حفاظت محیط زیست استان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوع مدیریت مواد زائد، تصفیه خانه فاضلاب‌های صنعتی و مبانی محیط زیست، انجام عملیات علف چینی در محوطه شرکت، پاک سازی محیط پیرامونی پالایشگاه از پسماند‌های پلاستیکی به مناسبت‌های مختلف، تهیه و پیمان سپاری انجام آزمایشات فصلی به همت آزمایشگاه‌های معتمد از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی تاکید کرد :راه‌اندازی تصفیه‌خانه صنعتی پیشرفته، ساخت جایگاه مکانیزه مدیریت و نگهداری تفکیک پسماند‌های صنعتی، راه‌اندازی دستگاه امحاء لامپ‌های مستعمل، احداث کارخانه دانه‌بندی گوگرد پاستیلی، سامانه پایش آنلاین خروجی پساب صنعتی و آلاینده‌های زیست محیطی از اقدام‌های مهم این واحد صنعتی در صیانت از محیط زیست بوده است./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار