رئیس دادگستری دهلران ؛
رئیس دادگستری دهلران گفت : منابع طبیعی از نعمت‌های ارزشمند خدادادی است که حفظ و حراست از آن‌ها وظیفه‌ای همگانی بوده و دستگاه های متولی باید با جدیت به وظایف قانونی خود عمل کنند .
کد خبر: ۱۱۶۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱ 07 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سیدرضا صلاح الدینی در دیدار با سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران گفت : دستگاه قضایی بدون اغماز با قانون شکنان و متجاوزان به اراضی ملی برخورد قاطعانه انجام می دهد و با متخلفان مماشات نخواهد کرد .

وی با اشاره به اینکه صیانت از عرصه های منابع طبیعی از الویت های مهمی دسگاه قضا یی است گفت : منابع طبیعی به عنوان ضابط خواص و بر اساس قانون باید حفاظت و حراست از عرصه های ملی را در دستور کار خود قرار دهد و با پایش روزانه اراضی ملی در شهرستان اجازه تصرف اراضی ملی را به متخلفان ندهد .

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران با اشاره به اینکه متخلفین در حوزه منابع طبیعی برخورد قانونی و قاطع خواهیم داشت ؛گفت : بدون شک تلاش مجموعه همکاران ما در منابع طبیعی شهرستان در راستای صیانت و حفاظت از عرصه های ملی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد .

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه قضایی شهرستان گفت:حفظ و حراست از عرصه های ملی وظیفه اصلی مجموعه منابع طبیعی است که برای تحقق بخشیدن به این امر خطیر و مهم نیازمند حمایت های قضائی هستیم.

فرهادی اظهار داشت:دستگاه قضایی با اشراف کامل در حوزه مسائل منابع طبیعی با اتخاد تدابیر پیشگیرانه نقش بسزایی درحراست از منابع طبیعی و جنگل های استان داردلذا برای تحقق این امر منابع طبیعی شهرستان نیز آمادگی کامل را دارد./م

بیشتر بخوانید: 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار